Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

Hej är i stort behov av pengar just nu och har ett par oöppnade Airpods 4. Helt nya i obruten förpackning som jag tänkte dra iväg för en tusenlapp bara. Blocket har tydligen stoppat försäljning av airpods tillfälligt så tänkte om det är ok här ? Jag bor i Uppsala och kan även skicka dem mot fraktkostnad av spårbart paket.

Hej är i stort behov av pengar just nu och har ett par oöppnade Airpods 4. Helt nya i obruten förpackning som jag tänkte dra iväg för en tusenlapp bara. Blocket har tydligen stoppat försäljning av airpods tillfälligt så tänkte om det är ok här ? Jag bor i Uppsala och kan även skicka dem mot fraktkostnad av spårbart paket.
Det är för att många köpte masstillverkade kopior och sålde som äkta :)
Det är inte helt självklart för många hur man avgör om det är fejk eller ej.

Har cirka 4000kr på Mathem som jag vill bli av med. Du skickar din varukorg till mig och betalar när du har fått leveransen. Alltså ingen risk för dig. Pris 2000kr för allt

Vill varna för skribenten Daban. Gör inga affärer med honom.

Jag betalade inte honom någonting men avsatte tid för att han skulle göra en leverans via just mathem ovan sen försvann han bara och slutade höra av sig både på PM och SMS. Oseriöst. Hade ju kunnat göra annat istället för att vänta på Mathem liksom....

Tycker det är allt för många affärer här på lånforum som har gått åt fanders.

Det är nog ett forum som är för riskabelt för att göra affärer på utav uppenbara skäl.

Senast ändrad:
Vill varna för skribenten Daban. Gör inga affärer med honom.

Jag betalade inte honom någonting men avsatte tid för att han skulle göra en leverans via just mathem ovan sen försvann han bara och slutade höra av sig både på PM och SMS. Oseriöst. Hade ju kunnat göra annat istället för att vänta på Mathem liksom....

Tycker det är allt för många affärer här på lånforum som har gått åt fanders.

Det är nog ett forum som är för riskabelt för att göra affärer på utav uppenbara skäl.
Köper eller säljer inget här, fel forum för det.

Blev lurad på en iPad första affären här, skulle betala tillbaka men har väl fått 100kr och är väl två år sen nu.

Långvarig medlem och aktiv har inget värde märkte jag.
Polisanmälan för sånt är meningslöst

Det är det jag menar. Massa suspekta affärer rakt igenom vilket du ovan bekräftar.

Jag gör ett försök att förhoppningsvis finna en seriös köpare. Jag har ett presentkort på Leos lekland värde 250:-.
Ge bud?
jag har det så knapert inför lönen så vore gott att få in några kronor

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp