Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

Finns det något ställe man kan köpa ett present på Gekås i Ullared med Klarna som betalning?

Nån som vill köpa ett presentkort från Bokadirekt på 1000 kr? Gilltigt i ett år. pm isåfall

Har ett presentkort på gogift värt 600:- till salu, lång giltighetstid

Har ni presentkort till salu liknande gogift osv så skicka ett pm :cool:

KÖPES!

Tablet, dvs Surfplatta av märket SAMSUNG GALAXY. Hyfsat ny dvs fräsch och fin, repfri och med helst 100% batterikapacitet och med ANDROID 15 eller högre installerat. Det som gör den platta speciell som jag söker är att den BÅDE ska ha WiFi och SIM-korts anslutning, dvs SIM CARD SLOT. Dvs att man även ska kunna ringa på den som på en vanlig smartphone. Dvs plattan ska ha BÅDE WiFi och VoLTE/5G. Alla nyare S9, S10 och S11 (samt S9 FE, S10 FE och S11 FE) har SIM CARD SLOT för VoLTE 5G som släppts på 2020-årtiondet. OPERATÖRSFRI!

Smartphone SAMSUNG GALAXY eller XIAOMI med minst 85% batterikapacitet och med ANDROID 15 eller högre. OPERATÖRSFRI!

Laptop DELL eller HP 14" eller 15,6". Fräsch laptop köpes OMGÅENDE!

Maila mig om du har något du tror skulle intressera mig. Mailadressen hittar du på min hemsida:
https://www.karl-webmaster-johansson.top

Någon som kan handla på dormy via klarna och vill få ut cash? Betalar 70% av värdet i kontanter eller Swish

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp