- Meddelanden
- 43
- Mottagna reaktioner
- 41
- Poäng
- 137
Skriv namn endå? Så folk kan köpa av andra förutom han? Hur ska vi veta om du ens talar sanning när
Du inte kan skriva ut
Skriv namn endå? Så folk kan köpa av andra förutom han? Hur ska vi veta om du ens talar sanning när
Du inte kan skriva ut
Vilket nr swishade du till?Eftersom några av er tror att jag ljuger , så skriver jag ut namnet .
Det är Nz88 som jag köpte airpodsen PRO av och som jag swishade 1000kr till .
Men varken airpodsen har dykt upp eller några pengar tillbaka .
Nu har det gått 3 veckor sen jag betalade , så jag känner mig verkligen lurad .
Han skrev i sms att han kommer att återbetala den 21:a april , men min magkänsla säger mig att det kommer inte att ske .
Det har varit mycket ursäkter , han har bytt bank så han har inget bank id , posten har slavrat bort paketet osv .
Han säger att han har fått en tid hos banken den 21:a , och att det är så han kommer att skicka pengar tillbaka .
Ärligt talat så tror jag inte på det , det gick jättebra att få swish men när det ska betala tillbaka så har han bytt banken helt plötsligt .
Jävligt illa!Eftersom några av er tror att jag ljuger , så skriver jag ut namnet .
Det är Nz88 som jag köpte airpodsen PRO av och som jag swishade 1000kr till .
Men varken airpodsen har dykt upp eller några pengar tillbaka .
Nu har det gått 3 veckor sen jag betalade , så jag känner mig verkligen lurad .
Han skrev i sms att han kommer att återbetala den 21:a april , men min magkänsla säger mig att det kommer inte att ske .
Det har varit mycket ursäkter , han har bytt bank så han har inget bank id , posten har slavrat bort paketet osv .
Han säger att han har fått en tid hos banken den 21:a , och att det är så han kommer att skicka pengar tillbaka .
Ärligt talat så tror jag inte på det , det gick jättebra att få swish men när det ska betala tillbaka så har han bytt banken helt plötsligt .
Håller med. Jag har varit tveksam till denna tråden sedan start och även den tråden som fanns innan med köp från Telia.Har växlat ord med @Sissii i PM och kan intyga till hennes berättelse att hon tyvärr inte är första Nz88 har lurat på detta forum. Och möjligtvis inte sista heller.
Alltid samma ursäkter kring postens slarv, massa ursäkter.
Att Air Pods slarvas bort med posten inte en gång, två, tre eller fler gånger är inte troligt, stoppar du guld inuti airpodsen @Nz88 ?
Rekommenderar ingen att köpa av folk på forumet blint om den inte har referenser på att vara trovärdig av någon annan som är trovärdig, generellt ska man göra köp face2face, men även det kan vara komplicerat ibland, det finns ärliga på forumet, men ser inte vitsen med denna tråd, där majoriteten är ute efter att luras, där majoriteten sätter sig i större skulder för att få snabba pengar kortsiktiga lösningar, det är inte värt försöka få till ett billigare pris för att riskera bli av med pengar är min poäng, sen är detta kanske bra för andra som inte har råd betala full pris men det får ni avgöra själva om ni vill ta den risken.
Verkligen.Håller med. Jag har varit tveksam till denna tråden sedan start och även den tråden som fanns innan med köp från Telia.
Många som söker snabba pengar och sätter sig i större skuldproblem.