Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Tråkigt att hon tycker så, jag har kontakt med henne i PM och jag har sagt flera gånger att jag ska återbetala airpods till henne. Men svårt utan bank id med ny bank har därför bett henne vänta till veckan efter påsk så jag hinner fixa.

Tråkigt att hon tycker så, jag har kontakt med henne i PM och jag har sagt flera gånger att jag ska återbetala airpods till henne. Men svårt utan bank id med ny bank har därför bett henne vänta till veckan efter påsk så jag hinner fixa.
Så varför då skriver du till mig på sms nu ”Du vill inte ha några pengar tillbaka eller?”
Ska det föreställa hot ? Att jag har hängt ut dig så nu är min konsekvens att jag inte får pengar tillbaka ????
Det säger allt om dig .!
Du får väl bevisa att du är ärlig och återbetalar mig mina pengar ?

@Norreborre @Norlid712021
2 jag sålt till tidigare t.ex

Du får väl pengar tillbaka oavsett om du hängt ut mig eller inte? Vi ser väl sen om du skriver ut att du fått tillbaka pengarna också eller om du skiter i det.

Vilken är din nya bank då ?

@Norreborre @Norlid712021
2 jag sålt till tidigare t.ex

Du får väl pengar tillbaka oavsett om du hängt ut mig eller inte? Vi ser väl sen om du skriver ut att du fått tillbaka pengarna också eller om du skiter i det.
Absolut att jag skriver när pengarna kommer , så sketen människa är jag inte . Har aldrig lurat någon och kommer aldrig att göra det . Jag försöker så gott jag kan göra det som är rätt , så självklart om pengarna kommer , så skriver jag det i lånforumet .!

Absolut att jag skriver när pengarna kommer , så sketen människa är jag inte . Har aldrig lurat någon och kommer aldrig att göra det . Jag försöker så gott jag kan göra det som är rätt , så självklart om pengarna kommer , så skriver jag det i lånforumet .!
Vad bra, då avvaktar vi och ser då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp