Ja personen vet vad som har hänt.Förstår att du skäms, men du har väl berättat vad som hänt! Att du blivit lurad!!.
Vill bara varna er för att handla på detta sättet, då jag själv betalade för airpodsen för över 3 veckor sedan , men varken airpodsen eller pengar tillbaka har jag fått .!
Lika bra att du skriver ut vem det är. Personen kanske lurar andra samtidigt och köper tid med att säga att "återbetalning kommer
Han har fått fram tills den 21:a på sig , kommer inte pengarna så skriver jag vem det är . Vill bara be er att inte handla något genom lånforum fram tills dess , då jag inte vill att flera råkar ut för något sånt . om ni har handlat problemfritt från någon , så är det fine.
förlåt för jag inte skrivet namnet , då jag känner att jag vill ändå ge honom chansen att göra rätt för sig .
Skriv namn endå? Så folk kan köpa av andra förutom han? Hur ska vi veta om du ens talar sanning närHan har fått fram tills den 21:a på sig , kommer inte pengarna så skriver jag vem det är . Vill bara be er att inte handla något genom lånforum fram tills dess , då jag inte vill att flera råkar ut för något sånt . om ni har handlat problemfritt från någon , så är det fine.
förlåt för jag inte skrivet namnet , då jag känner att jag vill ändå ge honom chansen att göra rätt för sig .