Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
Om jag får spekulera så skulle jag tro att man kanske har ett konto hos exempelvis Ellos och man har behov av att få loss lite pengar. Frågar om nån är intresserad av något från Ellos, köparen får förmodligen ett lite bättre pris än nypriset. Säljaren får loss lite pengar och köparen gör förhoppningsvis en hyfsad affär med ett lite bättre pris.

Om jag får spekulera så skulle jag tro att man kanske har ett konto hos exempelvis Ellos och man har behov av att få loss lite pengar. Frågar om nån är intresserad av något från Ellos, köparen får förmodligen ett lite bättre pris än nypriset. Säljaren får loss lite pengar och köparen gör förhoppningsvis en hyfsad affär med ett lite bättre pris.
Ja det får vi ju hoppas annars är det ju helt meningslöst. Undrade bara. För det är liksom inte helt klart att det säljs billigare. Jag har ingen aning.

Ja det får vi ju hoppas annars är det ju helt meningslöst. Undrade bara. För det är liksom inte helt klart att det säljs billigare. Jag har ingen aning.
Jag tänker för att de ska va attraktivt för en köpare så bör priset va lägre än nypriset, annars kan köparen lika gärna beställa produkten själv.

Säljer mitt Nintendo Classic Mini. Komplett med alla sladdar, originalkartong, manual + extra handkontroll. Använd ett fåtal gånger så i så gott som nyskick.

Har även Halo 5 Guardians Limited Edition med extra godis till Xboxe One. Oöppnad!

Priser diskuteras via PM

Har ett värdebevis på upplevelser.se, inte så roliga saker men såg att man kan köpa McDonalds checkar med värde 100, 250 och 500 om någon vill ha har 2000 kvar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp