Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Köp och sälj tråden

När det gäller dyra varor är det bättre om man swishar halva beloppet först, sedan efter mam fått varan och allt överensstämmer så swishar man resten.
Det är inte bara köpare som kan bli lurade. Det där utsätter ju säljaren för stor risk att bara få halva beloppet av det man kommit överens om.

Får hem en iPhone 14 PLUS 256GB nu i veckan om nån är sugen

Säljer ett par lurar, Rock 250 från danska SACKit. Grymt ljud till liten peng. Använda ett fåtal gånger och levereras i originalkartong. Är i stort behov av pengar så om du är intresserad, hör av dig via PM.
Pris: 400 inklusive frakt.

Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?

Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
Har också funderat på det.

Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.

Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.
Så att köpa av någon med "rabatt" här = Folk sätter sig mer i skiten?

Jag trodde det var såsom jag själv erbjudit att jag använder mig av företagsförmåner och säljer det för samma pris för att hjälpa varandra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp