Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Ingen? Elcykel?

Annars kan jag göra så vi kan få 2 cyklar till priset av en haha. Hör av dig i pm.

billigaste för 1 par alternativt 2 par air pods?

Vem säljer billigast air pods?

Säljer min Iphone 13Pro, 256GB för 8000kr. PM:a vid intresse. Åker utomlands på onsdag, så kan posta senast tisdag.

Säljer min Iphone 13Pro, 256GB för 8000kr. PM:a vid intresse. Åker utomlands på onsdag, så kan posta senast tisdag.
Om du säljer här på Lånforum antar jag att du är den som postar först och sedan tar emot betalning då du är ny till forumet och inte har några bevis på lyckade sälj sen tidigare inom den prisklassen? Eller hur gör du affären?
Det är nog svårt motivera fram att någon här är särskilt sugen på att slänga iväg 8000kr för att sedan hoppas att få telefonen skickad.

Rekommenderar att du testar Tradera/Blocket iphone säljs hur enkelt som helst där.
Blocket se till ha en verifierad profil det ökar försäljningen och många som vill ses face2face på så vis får du en snabbaffär.
Tradera är bra om du vill få in flera bud.

Har någon en helt ny iphone 13 mini, eller iphone 12 mini till salu (lägsta gb) är ni välkomna att pm:a på Lånforum.
Välj ett pris du vill sälja för, så tar vi det därifrån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp