Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Fan vad dagarna går långsamt nu, jag kan inte bestämma mig om jag ska vänta på den nya kraftigt förbättrade inkomsten + det justerade underskottet. Men är så jävla osäker när det syns. Vissa säker runt 20:e juni vissa runt 5:e juni... Beror mycket på det känner jag.
¨
Självklart om du får Wästgöta i Maj ska du vänta in nya underskottet, inkomsten, det krediter du löst med wästgöta i maj och att din sista förfrågan från försvinner i juni.

Säg att du får 350.000 till ex 2.5% bättre ränta om du söker i juni ist för maj. (på grund av det med ny inkomst, ny inkomst/underskott, lösta krediter, sista uc borta osv.)
Det är 8750 kr om året (350.000 x 0,025) x 12 år = 105.000 du sparar på att vänta 1 månad till. Eller ca 750kr i månaden i 144 månader.

Men tror du inte min Bisnode kommer förbättras avsevärt med typ 3% underskott och en miljon i årslön? Vågar man chansa på Wästgöta innan inkomsten kommer in nu i juni?

Fan vad dagarna går långsamt nu, jag kan inte bestämma mig om jag ska vänta på den nya kraftigt förbättrade inkomsten + det justerade underskottet. Men är så jävla osäker när det syns. Vissa säker runt 20:e juni vissa runt 5:e juni... Beror mycket på det känner jag.
Blir den 9-12 juni, pratade med skatteverket idag och skattepengarna betalas ut 9-12 juni och då blir taxeringsuppgifterna för 2019 också offentliga (uc,bisnode etc)

Såvida min Bisnode inte är 9 eller bättre kanske lönt att vänta 10 dagar?

Tänk på att bisnodes inkomstuppgifter släpar efter någon vecka sen när du fått slutskattebeskedet

Bisnode - ett större skämt än UC och totalt jävla godtyckligt uppbyggt!

Hur kan jag ha bisnode kreditbetyg 1 avåpdes när jag har 5 på min upplysning?!?

Blir galen. Min creditsafe har inte rört sig på ett år. Urdåligt och mitt bisnode är nu på 1.
Har inte gjort nåt radikalt som pajjat bisnode!

När uppdateras dessa ? En gång om året?

Är det för att jag nyss gjort två förfrågningar med bisnode?

Har inte alls några smålån kvar, bara på uc.

Var dök det betyget 1 upp?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp