Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Hennes skuld är på 185000 Kfms värdering 1050000 men hennes pension är så låg att en indrivning på den inte skulle lösa skulden på 5 år så då är utmätning den väg de går

5 år var väldigt generöst.
Så, du behöver ha lös 185000 initialt för att freda huset?

Japp och i samma veva rensa krediterna skulle med andra ord behöva ca 600000

Lendo?

En högre inkomst vore att önska

Mitt rasade från 74% till 34% bara genom att inte ha fullt utnyttjad kredit. Då betalade jag bara ner några tusenlappar!

detta är exakt samma som komplett flexibelt lån va som syns som kontokredit på min uc? Har inget fysiskt kort men 150k fullt utnyttjad där som jag misstänker sänker mitt betyg väldigt mycket, funderar på slänga in hela skatteåterbäringen på den så kanske mitt betyg blir en aning bättre då krediten inte är fullt utnyttjad

Ligger UC nere??

Nere för mig med

Måste vara coronaviruset!

Vid tidigare driftstrul har uc felaktigt gett ut blanka upplysningar, inga ff eller krediter syndes..

Vid tidigare driftstrul har uc felaktigt gett ut blanka upplysningar, inga ff eller krediter syndes..

Hade provat ansöka på detta för 4-5 månader sen. Vore guld om man fick samlingslån till grym ränta. Men nu har jag inte tagit uc på ett halvår med syfte att gå ner till 0 uc.
Ingen som känner sig manad att prova asap och rapportera?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp