Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Är det inte så här i början på varje månad, för mig har det nog varit så senaste månaderna iaf.

Hade provat ansöka på detta för 4-5 månader sen. Vore guld om man fick samlingslån till grym ränta. Men nu har jag inte tagit uc på ett halvår med syfte att gå ner till 0 uc.
Ingen som känner sig manad att prova asap och rapportera?

Jag är fan otroligt nyfiken på vad som hade hänt. Har vi ingen på forumet som bränt sin UC?

Halverat betyg.

Bilagor

• Screenshot_20200317_075135_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_20200317_075135_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    441.3 KB · Visningar: 176
Det som är värt att berätta. Jag har 15 UC-Förfrågningar. SAMTLIGA försvinner inom 2 månader.

I detta betyg är krediter maxade - BN, Credway och Marginalen. Två förstnämnda ska jag lösa helt och göra mig av med medan Marginalen kommer nollas.

Man kanske kommer att hamna på bra betyg trots allt?

Det som är värt att berätta. Jag har 15 UC-Förfrågningar. SAMTLIGA försvinner inom 2 månader.

I detta betyg är krediter maxade - BN, Credway och Marginalen. Två förstnämnda ska jag lösa helt och göra mig av med medan Marginalen kommer nollas.

borde ändras väldigt mycket iaf! Håller tummarna

Korrigering. Credway var visst redan borta. Det är positivt med att ha släppt Credigo,Credway,Easycredit,GoodCash mfl till Inkasso - Inget syns på UC....

Spännande med 15 UC som försvinner inom 2 månader. Gör du dig med av med krediterna du skrev samtidigt så kommer det se bättre ut var och varannan dag med uppdateringar.

Jag tror du hamnar under 1 i betyg faktiskt

Det tror jag med, jag är dock lite rädd för att bolagen ändå drar öronen åt sig när dom ser hur hög blancobelåning jag har.
Så jag vill ändå ner till 700-800.000 innan jag söker samlingslånen.
Då har jag 70% lån av min årsinkomst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp