Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Exakt så.

Ett övertrasserat kort dessutom. 44.000

Betyget förbättrades med 30%

Men du kunde avsluta amex utan att betala tillbaka först?
Eller betalade du allt?

Men du kunde avsluta amex utan att betala tillbaka först?
Eller betalade du allt?

Nej.
Jag ringde Amex och sa hej jag tycker 500 i månaden för mitt kort är för dyrt jag vill avsluta det.
När jag loggar in i min app är kortet avslutat men jag "avbetalar" fortfarande på det typ 1300 i månaden.

Men detta räddade ju min UC i expressfart för nu kommer jag var "förfrågnignsfri" redan i vår och dom andra kreditkroten kan jag avbetala ganska kvickt.

Krediten är avslutad, återstår bara en skuld behöver inte synas på UC.
Men det logiska hade ju varit att den syntes men beviljat utrymme anpassades sig till nyttjat och sedan sjunker vartefter. Intressant om detta funkar på samtliga krediter eller om de flesta faktiskt kräver nollning av krediten först.

Men det logiska hade ju varit att den syntes men beviljat utrymme anpassades sig till nyttjat och sedan sjunker vartefter. Intressant om detta funkar på samtliga krediter eller om de flesta faktiskt kräver nollning av krediten först.
många andra kreditkortsföretag skriver att man måste nolla krediten före den kan tas bort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp