Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

107 000 i underskott på 280 000, är det inte så att detta också indikerar att det finns eller iaf fanns förra året väldigt mycket mer skulder än de 280 000? Eller bara tokhög ränta?

Ja så är det nog också! Inget att göra något åt nu... Minskar till nästa deklaration.

Jag har släppt nu easycredit,credigo,ferratum.. 2 månader sedan jag inte betalade, frågan är när kommer dom släppa till inkasso?
Samt kan inkassobolagen göra en uc på mig?

Har idag betyg 5.5% och har en anmärkning som försvinner januari 2020 ni som har följt mig här på forumet vet nog mina Förutsättningar hur ja har tjatat och frågat efter hjälp till terry haha han är som en gud här inne. :)

65.77% på mig fortfarande!

Easycredit och Credigo har jag släppt, dom hamnade på Gothia och innebar ingen UC så du har ingenting att vara rädd för, men gör en uppgörelse med Gothia!

Jag har släppt nu easycredit,credigo,ferratum.. 2 månader sedan jag inte betalade, frågan är när kommer dom släppa till inkasso?

ferratum

Har idag betyg 5.5% och har en anmärkning som försvinner januari 2020 ni som har följt mig här på forumet vet nog mina Förutsättningar hur ja har tjatat och frågat efter hjälp till terry haha han är som en gud här inne. :)

Man borde göra en ”lista” på vilka inkassobolag som tar upplysning och vilka som skickar ”missbrukad kredit” till Uc @Terry_

Ferratum är jag blockad på sedan 2012 så jag vet inte men vågar sätta min hand på att man inte får missbrukad kredit. Dom kör creditsafe.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp