Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Nu börjar resan uppåt!

Hur längesen var det du tog tag i allt? Jag har inte varit här så länge, sedan oktober och läst. Du är bra uthållig och envis med tanke på storleken, kommer du släppa skulder när privata är nere på 0 eller satsa fullt ut på att inte ta shortcut a la skuldsanering? Kanske lite frågvis men det är intressant hur du lyckats och lyckas.

Kommer inte att släppa något till Kronofogden.
Om jag kan ligga på samma lönenivåer som jag gör nu och därmed betala 50-60.000 i månaden på räkningar så bör jag ganska fort få rätsida på det.
Måste dock först och främst reglera allt privat skit som tynger mig.

Skuldsanering hade jag inte beviljats med tanke på min inkomst och ålder.

Räknar med att vara på banan inom 2 år vore dumt att vara "prickad" i fem då.

Kommer inte att släppa något till Kronofogden.
Om jag kan ligga på samma lönenivåer som jag gör nu och därmed betala 50-60.000 i månaden på räkningar så bör jag ganska fort få rätsida på det.
Måste dock först och främst reglera allt privat skit som tynger mig.

Skuldsanering hade jag inte beviljats med tanke på min inkomst och ålder.

Räknar med att vara på banan inom 2 år vore dumt att vara "prickad" i fem då.

Ja just ja du tjänar ju en skithög med pengar. (I positiv bemärkelse) Kul sen när du får behålla allt snart. :)

Det jobbiga är att hålla ut tills dess..

Ja jag vet jag insåg att jag inte får ett enda lån, inte kan handla något på någon delbetalning som finns därute, inte har spel-snutten. Bara inkomsten och pengar från det som säljs. Nu blir det att stå på egna ben... och det är väl lika bra, gick och gjorde ett vitlöksbröd, man har släktens Netflix inlogg åtminstone.

Jag måste ha tveklöst sämst UC-betyg på hela forumet :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp