Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobbar ni hemifrån?

Jobbar ni hemifrån?

• Totalt antal röstare
    69
Vad tråkigt att höra, det är såna människor som förstör för oss som faktiskt sköter sig, och resulterar nog att de tar bort det med hemarbete med tid
Jag tycker om det sociala man får saker och ting löst och jag har flera skärmar på mitt jobb och bättre skrivbord höj och sänkbart så det är mer skonsamt för axlar o mer effektivare att vara på kontoret och har klarat det med småbarn med så för mig är det det sociala jag tycker är viktigt också
Det är väl bra om det ör flexibelt så de som vill o behöver jobba hemma kan göra det ibland. Vi är ju olika.
När jag kommer hem stänger jag lättare av mitt jobb men som sagt alla är olika.

Finns för och nackdelar med både arbetsmiljö.
det finns säkert statistik på välmående som talar för att det gynnar med en kombination av jobba hemifrån och på jobbet.
många företag har sett att det är svårare att följa upp effektiviteten och så har man ofta sämre arbetsmiljö hemma än på de flesta arbetsplatser. Tänk höj och sänkbar bord, skärmar osv. Största bortfall med att jobba hemifrån är det sociala och många blir rentav isolerade från sina team och jobb.
Därför har vi på vårt arbete en kombination som passar var och en bäst.
det bästa vore om arbetsgivaren ser till vad som är bäst för både parter.
Att det finns vissa som kräver att enbart jobba hemifrån är rentav dåligt. Det är fortfarande arbetsgivaren som bestämmer. Men kombinationen och en bra dialog med arbetsgivaren är den bästa lösningen till att hitta rätt arbetsmiljö.

det finns säkert statistik på välmående som talar för att det gynnar med en kombination av jobba hemifrån och på jobbet.
många företag har sett att det är svårare att följa upp effektiviteten och så har man ofta sämre arbetsmiljö hemma än på de flesta arbetsplatser. Tänk höj och sänkbar bord, skärmar osv. Största bortfall med att jobba hemifrån är det sociala och många blir rentav isolerade från sina team och jobb.
Att det finns vissa som kräver att enbart jobba hemifrån är rentav dåligt. Det är fortfarande arbetsgivaren som bestämmer. Men kombinationen och en bra dialog med arbetsgivaren är den bästa lösningen till att hitta rätt arbetsmiljö.
Absolut men hos oss kan man jobba hemma vid behov och man får vara på kontoret alla dagar om man vill
För min egen del trivs jag böst på kontoret
Men det är ju olika. Det måste funka i teamet om man jobbar ihop t ex.
Själv mår mina axlar betydligt bättre på kontoret än hemma.
Men tycker det ör bäst att man har en dialog med sin arbetsgivare o kollegor så det blir bra för alla

100% remote.

flyger in några gånger per år dock per år och är en vecka då, så inte 100% men nästan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp