Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobba hemifrån.se ?

Det här låter väldigt fishy. Berätta mer om upplägget
Inte det minsta. Många av trading apparna erbjuder att man får en bonus för att göra visa saker som att gå en kurs, fylla i information osv. Ist för att handla för bonusen på plattformen så tar man ut det. Gäller bara att ta en plattform med bra bonusprogram.

Inte det minsta. Många av trading apparna erbjuder att man får en bonus för att göra visa saker som att gå en kurs, fylla i information osv. Ist för att handla för bonusen på plattformen så tar man ut det. Gäller bara att ta en plattform med bra bonusprogram.
Okej. Har du något exempel på dessa appar?

Edit: fortfarande något skeptisk

Ni som kör chatten eller tänkt göra. Hör av er om ni vill ha ett tips som gör att man blir sjukt snabbare!

Kört chatten 40min idag och ca 140kr in. Alla bäckar små :)

Jag har nyss anmält intresse där. Utbetalning en gång per vecka och sexprat. Utbildning sker via Skype, delad skärm (ingen kamera). Slavlön. Jag vet inte om jag kommer att klara detta. Min ambition för överlevnad vore att få matpengar 500-1000 kr/vecka.
CW (Clowdworkers) är ett annat bolag med löneutbetalning 1 gång per månad och månaden efter du börjat (innan den 10:e).
Det är svårt att hitta någon som vill berätta lite mer än att det är sexchatt. Har lyckats få fram att de "övervakar" dig och vad du skriver. Du får även tips och råd. Detta ligger så långt ifrån min egen comfortzon att jag tvivlar på att jag fixar det, men ska iaf försöka denna överlevnadsstrategi.
Det är bara att skaffa en AI så låter du den svara åt dig. Och du matar AI med det den som skriver till dig. Biffen klar och det blir nog bäst kvalitet.

Håller inte riktigt med. På dessa sidor är det oftast gifta man vid 60års ålder som vill ha hemliga sex träffar med typ 20 åringar! Jag tycker inte ett dugg synd om dom faktiskt..
Som sagt dystopiskt man anser det är accepterat något av det, folk har verkligen helt tappat det idag.

Vi behöver en komet som slår ner :facejoy:

Nu har jag varit i gång ett dygn på jobbahemifrån. Speciellt är det men det enda jag försöker se är just nu pengar in som ska betala skulder.
moraliskt vet jag inte hur jag känner, det är ju rätt solkigt alltså men de som är där är ofta gifta så då känner jag inte så stor skam för deras skull. Mer att jag själv inte är bekväm helt i det men jag försöker skriva och låtsas att jag är någon annan betydligt mer sexuellt utmanande person än vad jag själv är haha.

Nu har jag varit i gång ett dygn på jobbahemifrån. Speciellt är det men det enda jag försöker se är just nu pengar in som ska betala skulder.
moraliskt vet jag inte hur jag känner, det är ju rätt solkigt alltså men de som är där är ofta gifta så då känner jag inte så stor skam för deras skull. Mer att jag själv inte är bekväm helt i det men jag försöker skriva och låtsas att jag är någon annan betydligt mer sexuellt utmanande person än vad jag själv är haha.
Haha, bara gå in i karaktär och köra. Går lätt snitta 120-200kr/timmen på högsta stegen:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp