Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Shit vad du grinar.
Kan ju tro du är en av dom som gått på niten och inte läst villkoren där det står fiktiva profiler och hur dom benämns med tecken i varje profil som dessa desperata män besöker :)
Vet inte ens vilken skit sida du babblar om utan att ni sk ”män” låsas vara tjejer och sexchatta med desperata män och får betalt som de sämsta varelse slavar som finns i landet :facejoy:. Trodde aldrig att desperation kan nå en sån hög grad men som sagt min åsikt bara så lycka till med ditt dröm jobb :), är stolt över mig själv att jag inte är en sån man. Jäklar asså :facejoy:

Vet inte ens vilken skit sida du babblar om utan att ni sk ”män” låsas vara tjejer och sexchatta med desperata män och får betalt som de sämsta varelse slavar som finns i landet :facejoy:. Trodde aldrig att desperation kan nå en sån hög grad men som sagt min åsikt bara så lycka till med ditt dröm jobb :), är stolt över mig själv att jag inte är en sån man. Jäklar asså :facejoy:
Får betalt ca 150kr timmen för skriva sjuka meddelanden till tragiska män som vill va otrogna. Rätt bra I min värld med tanke på ja kan göra det när ja vill vart ja vill.

Får betalt ca 150kr timmen för skriva sjuka meddelanden till tragiska män som vill va otrogna. Rätt bra I min värld med tanke på ja kan göra det när ja vill vart ja vill.

Hur många meddelanden skriver du i veckan i snitt?

Jäkligt manligt av dig att håna människor som försöker göra allt de kan för att överleva och betala sina skulder. Det är verkligen något att vara stolt över.

Snacka om rutten attityd.

Jag är för övrigt kvinna. Vill bara lösa min situation.

M

Vad får du ut då i veckan?

360 euro om personen skriver det.

Du räknar 0.18 euro X 1976

Men då får du lägga ner 30 timmar kanske om du inte skriver snabbt. Cirka 3-4 timmar per dag.

Det finns även andra distansjobb digitalt där du på 30-35 timmar i veckan kan ligga på dessa ersättningnivåer vissa har tipsat om dessa i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp