Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Ja jag har jobbat via den. Man får pengarna utbetalt så seriöst på så sätt. Men min erfarenhet var att det inte är möjligt att nå den andelen meddelanden som sägs. Det var mycket tid att bara sitta och vänta.
Hur betalar de ut?

Man måste lägga ner 6-8 timmar - per dag om man ska få pengar utav det.

Ett meddelande (som måste vara 150 tecken) ger dig lite mer än 1 krona.

Som Betty skriver är det i annat fall ett par hundralappar i veckan på sin höjd.
För det ska man dagligen se 50 kukbilder och folk som går igång på allt ifrån kiss till bajs så stålsätt dig :D

Man måste lägga ner 6-8 timmar - per dag om man ska få pengar utav det.

Ett meddelande (som måste vara 150 tecken) ger dig lite mer än 1 krona.

Som Betty skriver är det i annat fall ett par hundralappar i veckan på sin höjd.
För det ska man dagligen se 50 kukbilder och folk som går igång på allt ifrån kiss till bajs så stålsätt dig :D
Oj det låter ju inget vidare. Hmm.

Man kunde välja direktutbetalning till bank, eller till typ något kreditkort. Skatten ansvarar man för att betala in själv varav vissa önskar andra utbetslningssätt än till sitt bankkonto…
Är man ansvarig för att betala in skatt själv?

Gott folk ska ge er tipset. Skriv inte manuellt, kör på telefonen och prata in texten då blir effektiviteten något enormt högre och man når upp till 1000kr/veckan hur lätt som helst på uppskattningsvis 2-3h.

Att inte betala skatt på inkomster kan leda till böter och upptaxering av skatt -kolla in hur det funkar att deklarera på Skatteverkets hemsida.
Då får jag kolla upp hur det fungerar. Känns också som det kan bli strul med banken om det kommer insättningar från utlandet regelbundet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp