- Meddelanden
- 68
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 51
Någon som har jobbat via den sidan? Behöver verkligen extrapengar och är villig att testa. Men är den seriös?
Jag har nyss anmält intresse där. Utbetalning en gång per vecka och sexprat. Utbildning sker via Skype, delad skärm (ingen kamera). Slavlön. Jag vet inte om jag kommer att klara detta. Min ambition för överlevnad vore att få matpengar 500-1000 kr/vecka.Någon som har jobbat via den sidan? Behöver verkligen extrapengar och är villig att testa. Men är den seriös?
Det är vanlig chat men med fokus övervögande sexprat. Man låtsas vara olika profiler som är skapade av sidan - typ Eva 47. Samtalshistorik, bilder etc får man snabbt kolla in innan man svarar från “Eva”. Allt går ut på att få männen att skriva mer, och undvika förslag om att ses. Männen som skriver är alltså vanliga profiler på dejtingssidor som vill träffa kärleken/en kk/vänner/whatever. Omoraliskt men om det skulle bli prat om något olagligt -barn, djur etc så anmäler man direkt. Dina meddelanden gås igenom av en teamlead varje/varannan vecka så får du feedback på hur varierat och korrekt du svarar, så att man inte bara ska copy pasta standardfraser.Jag har nyss anmält intresse där. Utbetalning en gång per vecka och sexprat. Utbildning sker via Skype, delad skärm (ingen kamera). Slavlön. Jag vet inte om jag kommer att klara detta. Min ambition för överlevnad vore att få matpengar 500-1000 kr/vecka.
CW (Clowdworkers) är ett annat bolag med löneutbetalning 1 gång per månad och månaden efter du börjat (innan den 10:e).
Det är svårt att hitta någon som vill berätta lite mer än att det är sexchatt. Har lyckats få fram att de "övervakar" dig och vad du skriver. Du får även tips och råd. Detta ligger så långt ifrån min egen comfortzon att jag tvivlar på att jag fixar det, men ska iaf försöka denna överlevnadsstrategi.
Hur mycket lyckades du tjäna och hur mycket tid la du?Det är vanlig chat men med fokus övervögande sexprat. Man låtsas vara olika profiler som är skapade av sidan -Eva 47. Samtalshistorik, bilder etc får man snabbt kolla in innan man svarar från “Eva”. Allt går ut på att få männen att skriva mer, och undvika förslag om att ses. Männen som skriver är alltså vanliga profiler på dejtingssidor som vill träffa kärleken/en kk/vänner/whatever. Omoraliskt men om det skulle bli prat om något olagligt -barn, djur etc så anmäler man direkt. Dina meddelanden gås igenom av en teamlead varje/varannan vecka så får du feedback på hur varierat och korrekt du svarar, så att man inte bara ska copy pasta standardfraser.
Pallade drygt 2-3 månader.
Okej. Jag får väl testa tänker jagFick avtalet via Skype i förrgår men blev sjuk så jag ska återkomma till dem när jag är piggare
Knappt 500 kr i veckan och la säkert 3-4 h varje kväll och helg. Men som sagt så var det också för att det helt enkelt ofta inte fanns meddelanden att besvara förrän typ var 5e minut. Så försök jobba tider andra inte jobbar.Hur mycket lyckades du tjäna och hur mycket tid la du?
Vad trist. Inte värt för 500 i veckan ju.Knappt 500 kr i veckan och la säkert 3-4 h varje kväll och helg. Men som sagt så var det också för att det helt enkelt ofta inte fanns meddelanden att besvara förrän typ var 5e minut. Så försök jobba tider andra inte jobbar.