Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jobba hemifrån.se ?

Jaha. Det är du, den som lite då och då hittar på att du fått lån beviljat med orimliga förutsättningar.

Då kan vi utgå från att det här bara är hittepå också
IMG_0696.jpeg
Föregående vecka, dock jobbade jag väldigt lite. Hör av dig om du också vill testa! Om myndigheten godkänner att du får sidoinkomst. Värt att testa om du vill bl överbevisad eller bara tomma ord från dig Lasseman ❤️

Visa bilaga 5446
Föregående vecka, dock jobbade jag väldigt lite. Hör av dig om du också vill testa! Om myndigheten godkänner att du får sidoinkomst. Värt att testa om du vill bl överbevisad eller bara tomma ord från dig Lasseman ❤️
Satsar 20 kronor att Lassemannen inte kommer besvara inlägget

Är inte särskilt intresserad av dina hittepå.

Är inte särskilt intresserad av dina hittepå.
Vill du bli överbevisad i att du har fel? Inför alla eller ska vi via DM? Så ska jag visa att du har fel och gör personangrepp i form av att du skriver ”Då kan vi utgå från att det här bara är hittepå också”.

Vill du bli överbevisad i att du har fel? Inför alla eller ska vi via DM? Så ska jag visa att du har fel och gör personangrepp i form av att du skriver ”Då kan vi utgå från att det här bara är hittepå också”.
Skicka dm du.

Men blir det ett brott man begår eller blir man ”bara” ålagd att betala skatt via deklarationen. Vill såklart inte hamn i klammeri med rättvisan även att jag kämpar med ekonomin så mitt hjärta snart går sönder

Låter det vara osagt. Spontant tror jag man blir upptaxerad men vill bara flagga för det.

Låter det vara osagt. Spontant tror jag man blir upptaxerad men vill bara flagga för det.
Det kan nog bero lite på belopp och tidsperiod.
Man kan räkna med att det inte bara blir att betala in den saknade skatten, skatteverket tar nästan rutinmässigt ut skattetillägg på 40% när det uppdagas.

Den här tråden kanske har gjort sitt dessutom är ju kopplingen till Lån och dylikt i det närmsta obefintligt :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp