Förstår precis hur det känns! vi är många i samma sits. Men det vänder ska du seSkräckens dagar nu när lönen ska räcka till utgifter. Omöjlig ekvation...
Jag har ju ganska många avbetalningsplaner och många är räntan helt brutal. Jag vågar inte klaga med risk för att de kan avbryta den men det känns ju hemskt![]()

Jag kan bara hålla med'Skräckens dagar nu när lönen ska räcka till utgifter. Omöjlig ekvation...
Jag har ju ganska många avbetalningsplaner och många är räntan helt brutal. Jag vågar inte klaga med risk för att de kan avbryta den men det känns ju hemskt![]()

Förra månaden blev jag helt av med mitt Supreme card. Den här månaden blir jag även av med nästan allt på min CSN-skuld för det här året och nästa månad kan jag förmodligen betala ner mitt cash2you-lån till 6-7000:- max så den hemska räntan slutar ticka på så jävligt som den gör när beloppet är högre som nu på 11-12.000:-.
Jag förstår vad du menar det gäller också att välja rätt långivare varje månad som man kan be om anstånd hos eller hoppa över om det går så man inte får något skickat till kfm eller blir överhopad med sms och mejl. På mig när jag läser det du skriver så verkar du mycket starkare nu när du tar itu med dina skulder och att du blir stärkt av det det du har betalat av. Du kan vara stolt över dig själv, jag tycker du är jätteduktig som fortsätter att kämpa även när det tar emot.Håller med dig Kryss och bra jobbat!
Jag har fått in mer pengar de senaste månaderna och kunnat lämna några surdegar bakom mig men mycket återstår. Jag försöker tänka positivt men varje månad uppstår en situation där man måste chansa med vissa lån och avbetalningsplaner, att de inte går vidare. Det ledsamma är trots att jag har mycket skulder är att jag kan lösa detta på längre sikt och har en realistisk planering för det men så fort något trillar till KFM så rasar hela systemet.