Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag orkar inte mer :-(

Eftersom andra bolag snokat på mig i sociala medier så är jag mycket försiktig med det.

Hur lång tid från utslag tar det till löneutmätning? I vilka fall gör de hembesök?

Tack för att ni bryr er. Är det ingen som kan svara hut lång tid från utslag tar det till löneutmätning? I vilka fall gör de hembesök?

Önskar att jag visste svaret på det men har du titta på Myra:s, Festis69:s eller Loppans inlägg så har de frågat samma sak eller du kanske kan pm:a någon som svarat i dessa trådar: https://www.lånforum.se/threads/bet...undvika-betalningsanmärkning.4351/#post-42585 https://www.lånforum.se/threads/i-maj.4102/ finns många fler trådar här på forumet om du söker på löneutmätning, utslag, kronofogden osv. Vet att det är ett jättejobb att söka runt i alla trådar men det är den enda hjälp jag kan ge dig.

Kort: om du vill få löneutmätning snarast möjligt (vilket du nog inte vill, men i alla fall) så finns det en liten chans att den kan komma igång i november, men då måste allt gå undan.
Realistiskt är väl december... Om du ger tusan i att skriva på delgivningen och väntar till delgivningsman kommer på besök kan du säkert klara dig framåt januari-februari, kanske lite längre än så med.

Tack för att ni bryr er. Är det ingen som kan svara hut lång tid från utslag tar det till löneutmätning? I vilka fall gör de hembesök?
Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar innan löneutmätning kommer igång, det beror ju på hur snabbt du inkommer med pappren till dem. När det gäller hembesök av inspektörer (jag har nyligen haft det, ett oanmält) gör dom det om dom anser att du har något av värde, typ en bil eller liknande & dom gör oanmälda besök också.

Jag äger inget av värde. Ej bil och ej fastighet. Den här stressen, ovissheten och sömnlösa nätter är så fruktansvärt tärande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp