Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Kan du lägga undan 20-25k är det riktigt bra.
Du väljer själv om du vill betala något eller inget alls.
Men släpp, det är inte lönt att hålla på.
Får man lägga undan för buffert får olika svar

Nytagna lån ses som negativt av kronofogden för du ska påvisa att du kommit tillrätta med din problematik kring dina skulder och är införstådd. Problematik kring dina skulder är tex ditt behov av att systematiskt låna mera eller ditt spelberoende. Därför är det viktigt att du har en tydlig brytpunkt i din cykel av tagna lån så du inte fortsätter att sätta i system att ta nya lån.Du ska ha gjort allt du kan för att försöka betala på dina skulder att ta ett nytt lån är precis motsatsen till det sen spelar det ingen roll att du betalat av det nya lånet för det flyttar bara fram brytpunkten.
Ja man ska inte ta nya lån för brytpunkten är viktigt när det gäller skuldsanering även anledning till skuldernas uppkomst ålder inkomst o vad man själv gjort för att minska skulderna

Jag kommer aldrig bli skuldfri.med varken löneutmätning el snöbollsmetoden. Ingen ide att leva. Skuldsanering får jag nog inte. Vill inte dö skuldsatt. Löneutmätning skjuter ju skulderna i höjden varför leva då

Vad ska man då leva för ?

Jag kommer aldrig bli skuldfri.med varken löneutmätning el snöbollsmetoden. Ingen ide att leva. Skuldsanering får jag nog inte. Vill inte dö skuldsatt. Löneutmätning skjuter ju skulderna i höjden varför leva då
För eller senare får du skuldsanering. Ja, det går inte att vara skuldfri genom löneutmätning men pengarna är inte allt, livet har sina ljusa stunder. Acceptera löneutmätning, jobba lite över (förmodligen får du inte maxbeslut)för att unna dig något extra då och då, läs en bra bok, lyssna på musik du tycker om, titta på filmer du gillar, umgås med folk du älskar, promenera....och efter ett tag ansök om skuldsanering-det får du till slut.

Du kommer få en skuldsanering ska du se kanske inte på första ansökan men tror helt klart du kommer att få en skuldsanering beviljad i framtiden.

För eller senare får du skuldsanering. Ja, det går inte att vara skuldfri genom löneutmätning men pengarna är inte allt, livet har sina ljusa stunder. Acceptera löneutmätning, jobba lite över (förmodligen får du inte maxbeslut)för att unna dig något extra då och då, läs en bra bok, lyssna på musik du tycker om, titta på filmer du gillar, umgås med folk du älskar, promenera....och efter ett tag ansök om skuldsanering-det får du till slut.
Ja jag försöker vänja mig att acceptera det. Men känner mig värdelös alla andra är bättre än mig
Skuldsanering kan jag nog inte få än har för nya lån de ska väl vara minst 2 år gamla. Men kan söka det men lär inte få någon men tönkte pröva.
Jag har ingen övertidsersättning i min tjänst så det ger mig inget mer trots att jsg jobbar över mycket.

Du kommer få en skuldsanering ska du se kanske inte på första ansökan men tror helt klart du kommer att få en skuldsanering beviljad i framtiden.
Ja annars är det meningslöst att leva

Tack så mycket

Nej det vet jag men hoppas få det om 1 el 2 år i alla fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp