Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Lite uppdatering
Jobbet jag var på igår var inte något för mig och de ville att jag jobbade flera pass i veckan extra och det funkar inte. Så jag behåller ett av dem och nu i helgen ska jag ta det lugnt och koppla av det behövs.
Har ev en närstående som kan hjälpa mig framöver, och det vore underbart.
Idag gick också min UC från 3,0 till 2.3 och en förfrågan till försvann och det känns ju bra, Snart blir en förfrågan mer än sex månader och nu har jag bara två förfrågningar.
Nu ska jag ta helg och bara vara och ta det lugnt
Bra jobbat och välförtjänt!

Har precis läst igenom din tråd. Du är en sann fighter och det har hänt rätt mycket på bara några veckor ju! Heja! Tack för inspirationen: är i början av att börja ta hand om min ekonomi och behöver peppande exempel.
♥️

Har precis läst igenom din tråd. Du är en sann fighter och det har hänt rätt mycket på bara några veckor ju! Heja! Tack för inspirationen: är i början av att börja ta hand om min ekonomi och behöver peppande exempel.
♥️
Åh tack så mycket. Tar en vecka i taget och ska klara detta på något sätt. Och tar en vecka i taget just nu. Men tack för dina fina ord. Lycka till själv

Lite jobbigt är det dock att jag inte har min make med mig, han vill inte stötta men dottern finns där och det är så fint.
Och uppdatering hade en skön helg och kopplade verkligen av.
Jag har ev en närstående som kanske kan hjälpa mig, det vore ju bra om det går. Annars händer inte så mycket mer. Jag tackar för all fin peppning.

Lite jobbigt är det dock att jag inte har min make med mig, han vill inte stötta men dottern finns där och det är så fint.
Och uppdatering hade en skön helg och kopplade verkligen av.
Jag har ev en närstående som kanske kan hjälpa mig, det vore ju bra om det går. Annars händer inte så mycket mer. Jag tackar för all fin peppning.
Så är det för mig med dock har ingen närstående som kan hjälpa. Men man lär sig leva med minsta möjliga och det är en styrka i sig.

Så är det för mig med dock har ingen närstående som kan hjälpa. Men man lär sig leva med minsta möjliga och det är en styrka i sig.
Tack för fina ord och jag har en närstående som ev kan hjälpa mig och det är något jag ska kolla upp här framöver. Men lite jobbigt att inte ha maken med men dottern är med och det är det viktigaste

Tack Myra och så är det kanske. Men det är i alla fall skönt att ha dottern med och hon betyder allt. Och vissa dagar känns det bra och vissa dagar så hamnar jag i en svacka.

Uppodatering
Känns som tiden kryper iväg och jag har inte orkat jobba så mycket på mitt extra jobb som jag tänkt då mitt vanliga arbete tar mycket ork och allt detta med lånen och ibland mår jag bra och ibland dåligt. betalat av en kredit helt och hållet nu i feb så nu ska jag avsluta den.
Ska träffa en närstående i slutet av nästa vecka och se om jag kan få lite hjälp där.
Har bokat tid med min bank och ska träffa min personliga bankman om ett par veckor och se om det går att göra något.
Hoppas orka arbeta lite mer framöver och har lite sparat i alla fall och det har jag kunnat behålla denna månad. Men känns som februari ändå gick back, med födelsedagar fast jag inte köpte något dyrt eller hade någon stor fest, så blev det ändå en dyr månad och jag ska försöka jobba mer extra framöver och se om det går. idag känns det jobbigt och vill bara försöka få en lösning, en hållbar lösning. Idag mår jag inte alls bra och känner mig värdelös och har bokat samtalsterapi till på tisdag då jag jobbar hemma och då ska jag också försöka hitta något mer jobb som går att kombinera med mitt svåra jobb som tyvärr är rätt krävande.
Jag vill verkligen undvika kronofogden och inte hamna där och jag vill så gärna komma framåt så det går att leva med skulderna fast jag vet att jag blir skuldfri och månadskostnaden för dem är rimlig.
Jag behöver bara skriva av mig. Känns jobbigt när man inte har maken med sig. Inspireras av dig Myra och försöker betala av så mycket som möjligt och har ett lån jag betalat av lite extra på denna månad så det kan ju vara något i alla fall.

Förresten ringde resurs bank mig varit kund där tidigare och skött mig bra och de sa att de kanske kan kolla över om de kan hjälpa mig. Sa vad min skuld på UC var och de såg att de kan kanske bevillja mig något men då behöver de ta en UC jag sa att jag ville tänka över det hela och återkomma.
Har ett UC på 2,2 nu och 2 förfrågningar och vill inte dra på mig någon ny förfrågan i onödan. Min skuldbörda på UC var ok sa dem på resurs. Så jag får tänka lite och vet inte hur jag ska vidare mer nu. Idag känns det jobbigt och försöker komma framåt men nu känns det lite som det gått i baklås i alla fall idag.
Så nu får jag fundera kring detta som resurs ringde om, vill inte göra något förhastat och den jag pratade med, sa att det var helt ok att återkomma kring detta men då tar de en UC och de löser i så fall lånen åt mig. Känner mig värdelös idag och vill ge min dotter framtidstro och mig själv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp