Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag lyckades igen! :)

Förstår - men det är ju en tillfällig dipp som sedan blir bättre. Liten tröst - men iaf något att hänga sig fast vid.
Sedan om jag minns rätt var det väl i augusti du skulle försöka med samlingslån och då har det ju gått ca 6 mån sedan du gjorde sista ansökan och det skapar (om jag minns rätt) också en bättre UC :)
Ja precis! Och det kommer försvinna 7 FF tills dess dessutom :) Och inga krediter. Så jag hoppas det på bästa.
Nu ska jag verkligen ha is i magen! :)

Ja precis! Och det kommer försvinna 7 FF tills dess dessutom :) Och inga krediter. Så jag hoppas det på bästa.
Nu ska jag verkligen ha is i magen! :)
Woop-Woop ... hela 7 st. Fasen så smutt! :)
Och du gör det bra - och nu är det som du skriver ... ha is i magen och jobba på som du gör. Jag tror på dig och jag tror du kommer fixa detta och nå ditt mål i aug/sep.

Woop-Woop ... hela 7 st. Fasen så smutt! :)
Och du gör det bra - och nu är det som du skriver ... ha is i magen och jobba på som du gör. Jag tror på dig och jag tror du kommer fixa detta och nå ditt mål i aug/sep.

Tack för din fina pepp!! Ja det är 7 av 12 FF så jag tycker betyget borde ordna till sig :)

Ja , jag är lite kass på att ha is i magen. Men jag får verkligen hålla mig ju! Jag blir nästan lite rörd av all fin pepp!! <3

Skönt att du kunde ordna med kreditkorten. Jag har varit/är i typ samma situation, väntade länge med att söka samlingslån och när jag sökte fick jag maxlånet med en ränta på 6.2%. Hjälpte mig oerhört mycket.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp