- Meddelanden
- 1 048
- Mottagna reaktioner
- 1 249
- Poäng
- 837
Ja du ser, jag är så överpepp att jag skriver fel! Fuldans var det alltsåFulldans eller fuldans - båda lika okej
No mather what så dansa på du!![]()

Ja du ser, jag är så överpepp att jag skriver fel! Fuldans var det alltsåFulldans eller fuldans - båda lika okej
No mather what så dansa på du!![]()

Jag söker via ZmartaSökte du direkt hos Remember? Hur såg dina förutsättningar ut?
Wow! Härligt känsla !!! Grattis!!Härligt!,Jag fick också hjälp av Remember, de utökade mitt lån i September. Hade sjukt med krediter och ingen annan ville erbjuda mig någonting. Hade 930.000 i lån redan så detta var min absolut sista chans.
Sökte du utökning via förmedlare eller direkt hos Remember? Grattis förresten!Härligt!,Jag fick också hjälp av Remember, de utökade mitt lån i September. Hade sjukt med krediter och ingen annan ville erbjuda mig någonting. Hade 930.000 i lån redan så detta var min absolut sista chans.
Tur man kan göra någons dag hahaAlltså vissa kommentarerjag gråter av garv… ni har gjort min dag: Dunder och Hallongroda
![]()

Förstår - men det är ju en tillfällig dipp som sedan blir bättre. Liten tröst - men iaf något att hänga sig fast vid.Alltså från
13,9 till 20 % på minUC pga EN ny FF!
Känns ju sådär! Men det försvinner en FF 8/2 så får väl se om det dyker neråt igen då lika mkt.
Hur som helst så borde det ju städa upp sig i mars när krediterna är borta helt.