Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag lyckades igen! :)

Sökte du direkt hos Remember? Hur såg dina förutsättningar ut?
Jag söker via Zmarta

UC 13,9 % 11 FF

Inkomst 400.000
Underskott ca 100.000

Blanco på UC ca 740.000 kr
Krediter på UC 30.000 kr

Utanför ca 12.000 som betalas av ett kreditkort. Den ska ligga på UC men gör det inte längre. Jättemärkligt!

Jag fick bara Remember! En utökning av beviljigt lån från 43 till 90 tkr.
Så 46 tkr blir utbetalt. Som släcker UC krediten samt den utanför. Och släcker ett gammlt boozt konto som jag förträngt. Helt bort.
Resten typ 3000 kr kommer ligga på sparkontot direkt när dom kommer in!

Härligt!,Jag fick också hjälp av Remember, de utökade mitt lån i September. Hade sjukt med krediter och ingen annan ville erbjuda mig någonting. Hade 930.000 i lån redan så detta var min absolut sista chans.

Härligt!,Jag fick också hjälp av Remember, de utökade mitt lån i September. Hade sjukt med krediter och ingen annan ville erbjuda mig någonting. Hade 930.000 i lån redan så detta var min absolut sista chans.
Sökte du utökning via förmedlare eller direkt hos Remember? Grattis förresten!

Alltså från
13,9 till 20 % på minUC pga EN ny FF!

Känns ju sådär! Men det försvinner en FF 8/2 så får väl se om det dyker neråt igen då lika mkt.

Hur som helst så borde det ju städa upp sig i mars när krediterna är borta helt.

Alltså från
13,9 till 20 % på minUC pga EN ny FF!

Känns ju sådär! Men det försvinner en FF 8/2 så får väl se om det dyker neråt igen då lika mkt.

Hur som helst så borde det ju städa upp sig i mars när krediterna är borta helt.
Förstår - men det är ju en tillfällig dipp som sedan blir bättre. Liten tröst - men iaf något att hänga sig fast vid.
Sedan om jag minns rätt var det väl i augusti du skulle försöka med samlingslån och då har det ju gått ca 6 mån sedan du gjorde sista ansökan och det skapar (om jag minns rätt) också en bättre UC :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp