Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag lyckades igen! :)

Hej!
Lyckades samla min två kredikort i en utökning med remember idag!! Jag fick ett infall! :)
Helt jävla underbart! Spara ca 1200 kr på det / månad och om 1-2 mån så är ju UC mer städad,
Räntan är 12,95 tyvärr! Men men planen är ju att samla till hösten!

Kreditkorten ligger på 17,95 % så ja bättre är det ju!!

OCH! det bästa av allt är att jag fick erbjudande att utöka lånet direkt! Men eftersom jag inte behöver det, så gjorde jag det inte!! :) Utan jag lånade det jag bara behövde! :)

Helt jävla underbart!! :)

Senast ändrad:
Tack! From nu så har jag inga kreditkort alls! Bara 3 blancolån!
Njut av den :vinnare: segern :vinnare: och det är så snyggt jobbat av dig att fixa med det där. Känslan av att få klippa två kreditkort och vara på väg mot bättre UC för att nå ett av dina stora delmål (samlingslån med vettig ränta) ska du leva på minst resten av veckan på ^^:D

Njut av den :vinnare: segern :vinnare: och det är så snyggt jobbat av dig att fixa med det där. Känslan av att få klippa två kreditkort och vara på väg mot bättre UC för att nå ett av dina stora delmål (samlingslån med vettig ränta) ska du leva på minst resten av veckan på ^^:D
Tack för så fin pepp! Jag har dansat fulldans här hemma idag haha. Skönt att kunna jobba på distans!

Sökte du direkt hos Remember? Hur såg dina förutsättningar ut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp