Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Idag har jag skickat in min ansökan med ett tillhörande personligt brev. Nu väntar månader av spänd väntan på om jag beviljas ett inledande eller inte. På nåt sätt har en sten lättat från mitt bröst. Även om jag vet att det inte alls är säkert att jag beviljas en skuldsanering, känns det ändå bra att ha tagit steget och ansökt.

Passar på och tacka alla här på forumet för allt stöd, alla goda råd och alla smarta tips. Ni är bäst!

Idag har jag skickat in min ansökan med ett tillhörande personligt brev. Nu väntar månader av spänd väntan på om jag beviljas ett inledande eller inte. På nåt sätt har en sten lättat från mitt bröst. Även om jag vet att det inte alls är säkert att jag beviljas en skuldsanering, känns det ändå bra att ha tagit steget och ansökt.

Passar på och tacka alla här på forumet för allt stöd, alla goda råd och alla smarta tips. Ni är bäst!
Lycka till ! Så kände jag också och skulle ansökt mkt tidigare med facit i hand så mkt bättre man mår .

Nu har jag också ansökt om skuldsanering. Var hos Budget- och skuldrådgivaren i veckan och hon hjälpte mig fylla i ansökan. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta.

Ni som gjort en ansökan, har ni gjort det med hjälp av blanketten eller digitalt?

Fördelar/nackdelar?

Ni som gjort en ansökan, har ni gjort det med hjälp av blanketten eller digitalt?

Fördelar/nackdelar?
Digitalt, inga direkt nackdelar.
Enkelt och allt KFM behöver finns där.
Vet inte vad blanketten skulle tillföra, man blir ju uppringd och kan komplettera eventuella frågor luckor/frågor vid samtalet.

Fördelar/nackdelar?
Ansökte digitalt utan budget och skuldrådgivare 8 november 2022, samtal 8 december och inledande 9 December. Godkände betalplan 6 mars och nu börjar den nervösa väntan. Smidigt som attans att söka digitalt skulle jag säga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp