Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Jahapp. Då var vi förbi dag 21 för min del igen. Inte hört något om en överklagan än.

Men sen vet vi hur ARS jobbar. Överklagade dag 21 fem minuter i midnatt sist vilken innebär med KFM:s fördröjning är det nog först framåt onsdag/torsdag/fredag kommande vecka jag är helt i mål.
Hoppas verkligen det bästa!

Tack snälla <3

KF brukar hantera mailen inom 4 vardagar. Så ringer jag dom på onsdag eftermiddag och ingenting syns gällande en överklagan, well då är jag nog i hamn.

Jahapp. Då var vi förbi dag 21 för min del igen. Inte hört något om en överklagan än.

Men sen vet vi hur ARS jobbar. Överklagade dag 21 fem minuter i midnatt sist vilken innebär med KFM:s fördröjning är det nog först framåt onsdag/torsdag/fredag kommande vecka jag är helt i mål.
Denna gången tror jag på det :tummen:

Jag har sagt till sambon att på fredag lämnar hon barnen för om detta går vägen kommer jag fan ta mig på torsdag spela bruce springsteen, röka cigarr och dricka något jävligt gott - och starkt :D

Men nu ska man fan ta mig inte jinxa något, har ju bränt mig förut :D

Jag har sagt till sambon att på fredag lämnar hon barnen för om detta går vägen kommer jag fan ta mig på torsdag spela bruce springsteen, röka cigarr och dricka något jävligt gott - och starkt :D

Men nu ska man fan ta mig inte jinxa något, har ju bränt mig förut :D
Men du… hur har det gått för sambon? Har hon oxå fått skuldsanering eller?
Hoppas innerligt det går vägen för Dig min vän <3 :folded:

Men du… hur har det gått för sambon? Har hon oxå fått skuldsanering eller?
Hoppas innerligt det går vägen för Dig min vän <3 :folded:

Hon är nu skuldfri hos KFM och jobbar som lärare så hela hennes lön behåller vi! Hon har dock avbetalningsplan med PRA group på ca 5000 i månaden och en ytterst marginell summa till Intrum.

Så detta är verkligen sista steget för oss....

Tack <3

Tror du kommer i hamn nu @Terry_ . Men visst har det varit tyst om han? Inte hört lr läst om något senaste månaden. Någon här bör väl hört om någon överklagan.

Det jag bedömer som ett riskmoment är att Adam överklagar och säger att han ska ha 4 miljoner istället för det han nu yrkade på.

Hade någon annan "seriös" tänkt och överklaga kan jag inte tänka mig att dom sitter nu på en helg och skickar överklagan per post/mail även om det kan förekomma.
Lite osäker som sagt om han har rätten på sin sida att överklaga nu eller om Tingsrätten hade bett honom fara och flyga genom ett återförvisande.

Det jag bedömer som ett riskmoment är att Adam överklagar och säger att han ska ha 4 miljoner istället för det han nu yrkade på.

Hade någon annan "seriös" tänkt och överklaga kan jag inte tänka mig att dom sitter nu på en helg och skickar överklagan per post/mail även om det kan förekomma.
Lite osäker som sagt om han har rätten på sin sida att överklaga nu eller om Tingsrätten hade bett honom fara och flyga genom ett återförvisande.

Att han får överklaga är ganska givet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp