- Meddelanden
- 334
- Mottagna reaktioner
- 194
- Poäng
- 367
En vecka och skulderna är fortfarande kvar. Hoppet är det sista som överger en... Ja Ja.
Kanske försvinner under dagen ! Mina försvann vid lunch/efterniddagen ! Tog 7-8 dagar efter det vunnit laga kraft !En vecka och skulderna är fortfarande kvar. Hoppet är det sista som överger en... Ja Ja.
Mycket Mycket märkligt.Inte enligt enheten. Fick avsluta 2 skulder om ja kunde. Så betala bort 2st. De ströks ur planen.
Tack!Kanske försvinner under dagen ! Mina försvann vid lunch/efterniddagen ! Tog 7-8 dagar efter det vunnit laga kraft !
Alltså, jag är inte orolig - egentligen - eftersom ingen hade någon invändning innan beslut fattades. Men jag vill bara veta ... så man kan slappna av, mer eller mindre helt. Sen kan vad som helst hända under resans gång, men ändå... Usch.Jo, jag har försökt två gånger - igår visserligen. Men den vackra rösten säger att "alla handläggare är upptagna" och så läggs det på. Detta efter att man fått tala in och säga vad ärendet gäller... Störigt.Kan du inte ringa KFM och fråga om ditt beslut har vunnit laga kraft samt om någon överklagat?
Stort grattis!
Tack Terry. Ditt stöd värmer! Nu hoppas jag att allt går vägen för dig... Hela historien med ARS är skrämmande. Mörkertalet kring hur många han kommit åt är nog stort, eller?