Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Har han lämnat in sin skuldsumma ?

Han gjorde ju det innan jag fick betalplanen. Men nu vill han inte skriva på delgivningen... Men jag har en väldigt lång väg kvar att vandra.

Sen ska ju ett nytt beslut fattas - och återigen kan detta beslutet överklagas antingen utav honom eller någon utav dom andra 25 borgenärerna.

Han gjorde ju det innan jag fick betalplanen. Men nu vill han inte skriva på delgivningen... Men jag har en väldigt lång väg kvar att vandra.

Sen ska ju ett nytt beslut fattas - och återigen kan detta beslutet överklagas antingen utav honom eller någon utav dom andra 25 borgenärerna.

Ah jävla pajas alltså. Så vägrar han att skriva på med trots han kommit in. Märkligt, är som uppgjort för att fortsätta jävlas.

Ah jävla pajas alltså. Så vägrar han att skriva på med trots han kommit in. Märkligt, är som uppgjort för att fortsätta jävlas.

Exakt detta är det....

Han sket i att skriva på delgivningen om betalplan - där han nu kom med...

Fick en påminnelse som går ut idag - skrev inte på den heller...

Det är en parodi hur detta kan fortgå.

Exakt detta är det....

Han sket i att skriva på delgivningen om betalplan - där han nu kom med...

Fick en påminnelse som går ut idag - skrev inte på den heller...

Det är en parodi hur detta kan fortgå.
Hamlar han utanför nu istället ?

Nej han hamnar med ändå, han vill bara jävlas.
Tycker det är sjukt konstigt han inte skriver på . Hans vilja är ju att komma med och få pengar . Det har han ju uppnått , förstår verkligen inte då varför han inte skriver på bara .

Tycker det är sjukt konstigt han inte skriver på . Hans vilja är ju att komma med och få pengar . Det har han ju uppnått , förstår verkligen inte då varför han inte skriver på bara .
Han tycker nog att han har ett "högre" syfte. Rättshaverist osv.
Jag är nyfiken på om det är myndiheter och/eller den enskilda individen han är ute efter att jävlas med. Det är klart hans hittepå tar tid från myndigheten.
Men den psykiska stressen för individen som i Terry's fall är kanske också något han tänder på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp