- Meddelanden
- 216
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 337
Jaha okej vilken jävla tomte , hoppas de löser för dig❤️Om jag förstått det hela rätt sysslar han nu med bland annat skilsmässorådgivning & Skuldsaneringsansökningar...
Jaha okej vilken jävla tomte , hoppas de löser för dig❤️Om jag förstått det hela rätt sysslar han nu med bland annat skilsmässorådgivning & Skuldsaneringsansökningar...
Kan tänka mig att skilsmässorådgivningen så tutar han allt möjligt skit och sätter spöken i huvudet på folk, gör allt för att förstöra familjer och skriver fullmakter och avtal för att ta en extremt hög andel av det som det delas på.Om jag förstått det hela rätt sysslar han nu med bland annat skilsmässorådgivning & Skuldsaneringsansökningar...
Tingsrätt beslutar om konkurs...Kan tänka mig att skilsmässorådgivningen så tutar han allt möjligt skit och sätter spöken i huvudet på folk, gör allt för att förstöra familjer och skriver fullmakter och avtal för att ta en extremt hög andel av det som det delas på.
Konkursförvaltare blir väll nästa inriktning. Ut till företagen för att konkursförklara dom och rensa företagen på varenda spik
Och utser förvaltare också om jag inte är helt fel ute.Tingsrätt beslutar om konkurs...
Och utser förvaltare också om jag inte är helt fel ute.
Pajasen det pratas om här kan knappast vara kvalificerad för det jobbet.
Påtal om ANNAT, verkligen annat. Men så verkar denna tråd fungera haha.
Har precis fått beslut om löneutmätning. Då får man ju en utredningsrapport om vart de inhämtat uppgifter ifrån (källor för mina tillgångar osv).
Där har jag en post som heter "Retriever".
Är det så att de sett att jag handlat hundmat på mitt bankkonto och har en hundförsäkring?
Jädrans detektivjobb de gör isåfall!
Hej
Grattis till dig! Härlig känsla även om det är lite tid kvar!Hej
Idag fick jag äntligen godkänd skuldsanering,hade totalt 17 st långivare och ingen som motsatte sig förslaget nu får man vänta ytterligare ett tag tills det förhoppningsvis vinner laga kraft oxå ! Hur går det för er med allt ?
Hur lång tid tog det från att du godkände betalplanen?Hej
Idag fick jag äntligen godkänd skuldsanering,hade totalt 17 st långivare och ingen som motsatte sig förslaget nu får man vänta ytterligare ett tag tills det förhoppningsvis vinner laga kraft oxå ! Hur går det för er med allt ?