Förslag, inte betalplan var det jag avsågSå är det ju ,men från kronkalles sida är det inget hinder för en sanering den har ju dom godkänt sen om borgenärerna vill hålla på o tramsa och komma med sena yttranden så får dom väl göra det ett tag till dom har inte så mycket att komma med iallafall när man har kronkalles beslut i ryggen
Bad kompisen printa överklagan från C-information.
humor alltså. Ingen summa. Inget vartifrån
Frågade lite fint hur lång tid det kunde tänkas ta innan man hörde nåt efter att jag godkänt planen tills jag ev kunde få besked.Hur lång tid tog det från att du godkände betalplanen?
Jag godkände för några veckor sedan så väntar och väntar..
Frågade lite fint hur lång tid det kunde tänkas ta innan man hörde nåt efter att jag godkänt planen tills jag ev kunde få besked.
Fick höra att jag skulle räkna med minst 1 månad. Brukade ta iaf 1v innan alla företag skrivit under delgivning och sedan 21 dagar från sista bekräftelsen inkommit.
Datumet med ? För vad jag kan se finns ett kryphål här att ta han på som "trovärdig" på. Om han har samma till väldigt många och alla ser nästan likadana ut så går vi det.Exakt samma som jag fick.
Därav minst 1 månad : ) Det var alltså om allt gick perfekt så kunde man vänta sig minst 1 månad.Det är nog någon form utav rekordfart skulle jag kunna tro, det förutsätter att borgenärerna skriver på detta inom en vecka och det skulle ja våga påstå är väldigt ovanligt om du har ett par borgenärer.
Skulle nog säga att snittet ifrån betalplan till beslut är cirka 65-70 dagar.
I mitt fall nu exempelvis så har det gått en månad nästa vecka. Fortfarande 4 utav 21 borgenärer som inte skrivit på.
Hade man brytt sig om att sätta stopp för honom hade man gjort det för längesen. Det är bara att kika på hur han ändrar summor/procent i efterhand. Inga påminnelser skickas ut, inga brev om att "skulderna" skickas mellan hans olika bolag. Ett stort jävla skämt är vad det är. Folk lämnas åt sitt öde, det får mig att bli så fruktansvärt förbannad.Datumet med ? För vad jag kan se finns ett kryphål här att ta han på som "trovärdig" på. Om han har samma till väldigt många och alla ser nästan likadana ut så går vi det.
Det är nog någon form utav rekordfart skulle jag kunna tro, det förutsätter att borgenärerna skriver på detta inom en vecka och det skulle ja våga påstå är väldigt ovanligt om du har ett par borgenärer.
Skulle nog säga att snittet ifrån betalplan till beslut är cirka 65-70 dagar.
I mitt fall nu exempelvis så har det gått en månad nästa vecka. Fortfarande 4 utav 21 borgenärer som inte skrivit på.
Vet du om det är många som betalar 0 under en skuldsanering?Från förslag till beslut.
Många får ingen betalplan