Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Min handläggare sa att dem kan vänta 21+21 dagar och sedan fatta beslut även om borgenär inte svarar. Kanske inte stämmer?
Nej det stämmer nog bra, det handlar nog om dom eventuella yttranden.

21+21 dagar men från när dag 42 är slut. Då tror jag det är tre veckor också som återstår.

I princip innebär det då (tror jag) att det kan totalt ta 84 dagar ifrån betalplan till att den processen kan ses som över.

Ja precis så, jag antar att brottsoffermyndigheten ersatt med en del, men dom ersätter oftast inte allt, och ersätter aldrig ränta

Grovt och grovt. Det beror väl på vad man tycker är grovt. Våldtäkt hot och misshandel tror jag det stod i domen.. tror det var ca 15 år sedan så såren är kanske läkta.
Våldtäkt, läker nog aldrig

Våldtäkt, läker nog aldrig
Nej troligen inte, men i det här fallet får brottsoffret vara med och bidra till att personen blir fri skulderna och får väl försöka glädjas åt det.

Idag fick jag äntligen förslag till skuldsanering :) ska ringa på måndag och godkänna....så jäkla glad nu. Ytterligare ett steg närmare. Hat tydligen bytt handläggare under tiden också...

Idag fick jag äntligen förslag till skuldsanering :) ska ringa på måndag och godkänna....så jäkla glad nu. Ytterligare ett steg närmare. Hat tydligen bytt handläggare under tiden också...
Stort Grattis !
Va hade du för förutsättningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp