När sökte du? Och stort grattis ☺️Idag fick jag beslut om inledande. Äntligen ett steg i rätt riktning. Detta ska firas.![]()
Stort grattis till dig! Vilken känslaNär sökte du? Och stort grattis ☺️
Jag har fem inbetalningar kvar, det har känts som en evighet men samtidigt så har dessa åren gått så jädra fort.Det känns så skönt att höra att du mår bra. Jag är inte rädd för att snåla, skulder har gjort att jag gjort det i nästan hela mitt liv. Jag hoppas att just nu är det värsta, och att det finns en ljusning så småningom. Tack så mycket för svar, det hjälper mer än du tror.
Tack! Sökte i början av Mars med hjälp av budget och skuldrådgivare. Hade inget hos kronofogden men en del hos inkasso. Skulder på nästan en miljon.När sökte du? Och stort grattis ☺️
Låter fint! Så bra jobbat av dig, och tänk, snart är du klar! Så härligt!Jag har fem inbetalningar kvar, det har känts som en evighet men samtidigt så har dessa åren gått så jädra fort.
Jag känner inte att jag saknat något men det beror på till stor del att jag tjänar bra och att jag kunnat unna mig saker på grund av betalningsfri månad samt ökad inkomst under åren där mina omprövningar inte genererat i ändrad betalplan.
Ja, appen visar vom som ringer, om det är spam eller säljare oxhbhar en sökfunktion direkt på numren. Var medveten om att vissa inkasso ringer på galna tider, typ 05 på söndag eller 23.Tack, Truecaller - är det en app?
Kanon, tack! Har laddat ner den nu och hoppas det hjälper.Ja, appen visar vom som ringer, om det är spam eller säljare oxhbhar en sökfunktion direkt på numren. Var medveten om att vissa inkasso ringer på galna tider, typ 05 på söndag eller 23.
Ja, surrealistiskt!Låter fint! Så bra jobbat av dig, och tänk, snart är du klar! Så härligt!
Och jag kan inte fatta att det nu gått 1 år sen jag vart klar. Tiden går verkligen så fort (på gott o ontJa, surrealistiskt!
)