- Meddelanden
- 22 468
- Mottagna reaktioner
- 15 939
- Poäng
- 10 747
Misstänker att herr och fru kronofogden idag kommer sänka lite alkoholhaltiga drycker och älska in på småtimmarna till tonerna utav Manu Chao?
Fördel !Tror ni det är till fördel eller nackdel om tid mellan samtalet och besked i kivra/post dröjer?
Jag märkte redan flera gånger under samtalet att hen hade bestämt att det skulle bli inledande, hen försa sig flera gånger, jag komplitera med ett intyg, 15 minuter efter jag skickade in kom beslutet på kivra.Fördel !
Håller tummarna !!Kan ju dock bli att man får lite kompletterande frågor också!
Men känns som att om man inte hör något idag eller måndag/Tisdag kanske det lutar åt inledande!
Mina får typ 3%, men ingen har haft någon invändning ändåDå får man gratulera till besked. Vad roligt!
23% är väl dock inte fy skam känner jag spontant. Hade jag blivit beviljad tror jag fan ta mig borgenärerna hade fått typ 5% vardera om ens det, talar väl för att man blir nekad alternativt att samtliga överklagar![]()

Det står väl på pappret hur mycket alla får? Eller det är ändrat?Tror inte ens mina kinder få 3%
Min plan är att betala ca 800 i månaden i 3år sedan 1500 i två år.

Hur kändes samtaletGått ca 30 timmar sedan samtalet nu, inte ett knyst än.
Ska vi gissa på att det kommer något nästa vecka? Kan inte tänka mig skuldsaneringen jobbar helger![]()