Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Ja men det kanske kan vara automatiserat, detta är ju huruvida jag får inledande eller ej.
Stod ett ”personligt ”meddelande bifogat med den från handläggaren så det kändes manuellt. Men det var i december så de kanske pumpa övertid.

Tog ca 2 veckor att få inledande från samtal ...hör kfm av sig nån gång mellan inledande och beviljat/avslag och isf ang vad

Stod ett ”personligt ”meddelande bifogat med den från handläggaren så det kändes manuellt. Men det var i december så de kanske pumpa övertid.

Kan absolut vara så!

Tack för dina svar.

Om man får avslag och överklagar då går det till tingsrätten men man behöver inte infinna sig i TR? Syns det sen i offentliga handlingar att man via TR blivit beviljad/fått avslag? Tänker typ MRKoll och dylikt. Lexbase
Beslut i tingsrätten är en offentlig handling så det borde framkomma ja. Bra att veta är att tingsrätten kan besluta om inhibition under tiden målet utreds.

Kan absolut vara så!
Min betalningsplan kom en torsdag kl 20 ! Jag hade mailat handläggaren kl 18 och frågat när hon trodde den kunde komma , då svarade hon sen på morgonen att den var klar kvällen innan och det stämde med det som kom i kivra ! Så allt sånt är manuellt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp