Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Hade man brytt sig om att sätta stopp för honom hade man gjort det för längesen. Det är bara att kika på hur han ändrar summor/procent i efterhand. Inga påminnelser skickas ut, inga brev om att "skulderna" skickas mellan hans olika bolag. Ett stort jävla skämt är vad det är. Folk lämnas åt sitt öde, det får mig att bli så fruktansvärt förbannad.
Svårt att skriva om flertalet lagar baserat på en individ.
Med det sagt har jag inget till övers för rättshaverister, oavsett var de vänder sitt särintresse.

Hade man brytt sig om att sätta stopp för honom hade man gjort det för längesen. Det är bara att kika på hur han ändrar summor/procent i efterhand. Inga påminnelser skickas ut, inga brev om att "skulderna" skickas mellan hans olika bolag. Ett stort jävla skämt är vad det är. Folk lämnas åt sitt öde, det får mig att bli så fruktansvärt förbannad.
Ja man kanske skulle gå på preskriptionstid då skulden är 2012-10-03
Hur som så ska han få motstånd.

Ja man kanske skulle gå på preskriptionstid då skulden är 2012-10-03
Hur som så ska han få motstånd.

Jag hade både kunnat gå på det - och på beloppet - och på att skulden var slutbetald.

Vad hindrade ? Då hade du ju haft möjligheten att slippa han.

Det är det som du inte gör. För hade han inte kommit med nu så hade han överklagat igen, precis som han gjorde första gången. Han gör nämligen samma sak varenda gång.
Jag orkade inte med det här limbot i 3-4 år. Mår inte bra utav det.

Det är det som du inte gör. För hade han inte kommit med nu så hade han överklagat igen, precis som han gjorde första gången. Han gör nämligen samma sak varenda gång.
Jag orkade inte med det här limbot i 3-4 år. Mår inte bra utav det.
Om han Överklagar ett preskriberad skuld. Bör ju avslås direkt med hänvisning till att den gått ur tiden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp