- Meddelanden
- 1 201
- Mottagna reaktioner
- 116
- Poäng
- 347
I början av mars så tog jag ett samlingslån hos Bank Norwegian och med det lånet så fullbetalade jag ett lån på cirka 20.000kr hos Avida, ett kreditkort hos Collector, ett lån hos Collector, ett lån hos Big Bank, ett lån hos Bluestep.
Idag, mer än en månad efter att jag betalade bort alla dom lånen/krediterna så loggar jag in på Minuc och ser att krediterna ligger kvar och det står att dom är utnyttjade.
Jag undrar varför?
Visst, det står att de avslutats sista mars, MEN dom ligger kvar, det ser ut som att jag fortfarande har alla dom lånen och krediterna och det står dessutom att dom är utnyttjade.
Jag tog samlingslånet hos Bank Norwegian för att betala bort dom där lånen och krediterna dels för att få en lägre månadskostnad men dels även för att få en bättre score på min UC. Men icke!
Min kreditscore är nu 4,3 dvs mindre bra.
Innan jag tog samlingslånet hos Bank Norwegian så hade jag kreditscore bra.
Vad hände?
Detta var en chock för mig, dels för att:
1. Det ser ut på Min Upplysning som att jag nu har en Större skuld än innan jag tog samlingslånet.
2. Det ser ut på Min Upplysning som att jag har fler lån och krediter nu än innan jag tog samlingslånet.
3. Det står på alla lån och krediter att dom är utnyttjade (Men dom är ju för i helvete fullbetalade).
4. Min kreditscore är sämre nu än innan jag tog samlingslånet.
Detta gör mig vansinnig!!
Idag, mer än en månad efter att jag betalade bort alla dom lånen/krediterna så loggar jag in på Minuc och ser att krediterna ligger kvar och det står att dom är utnyttjade.
Jag undrar varför?
Visst, det står att de avslutats sista mars, MEN dom ligger kvar, det ser ut som att jag fortfarande har alla dom lånen och krediterna och det står dessutom att dom är utnyttjade.
Jag tog samlingslånet hos Bank Norwegian för att betala bort dom där lånen och krediterna dels för att få en lägre månadskostnad men dels även för att få en bättre score på min UC. Men icke!
Min kreditscore är nu 4,3 dvs mindre bra.
Innan jag tog samlingslånet hos Bank Norwegian så hade jag kreditscore bra.
Vad hände?
Detta var en chock för mig, dels för att:
1. Det ser ut på Min Upplysning som att jag nu har en Större skuld än innan jag tog samlingslånet.
2. Det ser ut på Min Upplysning som att jag har fler lån och krediter nu än innan jag tog samlingslånet.
3. Det står på alla lån och krediter att dom är utnyttjade (Men dom är ju för i helvete fullbetalade).
4. Min kreditscore är sämre nu än innan jag tog samlingslånet.
Detta gör mig vansinnig!!