Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jämkning - Så funkar skattejämkning

Pratade med Skatteverket innan idag. Spelar ingen roll om man skickar in nu eller om man redan skickat in för flera veckor sen, man får svar i mitten av december. Kan också bli i januari beroende på när skattetabeller för 2022 blir klara.

Beslut om jämkning för 2022 kommer i mitten av december enligt uppgift från skatteverket om du lämnar in nu i början av november.
Har för mig att deadlinen för att det ska hinnas ta beslut för hela 2022 är nu i november. Det står också där på hemsidan.

Hej allihopa! Någon som vet hur långt tid det tar tills man får ett besked om jämkning? Ringer de eller skickar de mail? Kommer det hem något brev? Skickade in igår morgon. Tacksam för svar.

Hej allihopa! Någon som vet hur långt tid det tar tills man får ett besked om jämkning? Ringer de eller skickar de mail? Kommer det hem något brev? Skickade in igår morgon. Tacksam för svar.
Brukar ta 2-3 dagar uppåt 1-2 v

Gå in på dina sidor på skatteverket , där kan du se OM beslutet kommit in. Du tittar på fliken som jag tror heter skattebeslut.

Jämka när man har två anställningar? Ksn det bli hel galet då? Eller jämkar man från Båda arbetsplatserna? Fattar inte riktigt hur det här fungerar trots att jag läst allt 100 gånger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp