Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämkning - Så funkar skattejämkning

Jag fick nytt jämkningsbeslut på 22% men endast upp till ett belopp på 689.000kr. Kommer förmodligen taxera runt 730K. Vad händer? Kommer mitt lönekontor dra full skatt från den månaden jag nått 689K?
Du kan ju ansöka om jämkning igen om du ser att inkomsten blir för hög.

Jag ska byta jobb i feb till en ny tjänst och tänkte jämka fram till halvåret i alla fall. .Men det känns lite nervöst att jämka vid ny tjänst vill ju inte att nya arbetsgivaren ska undra en massa
Skullle behöva jämka t om april i alla fall hur skulle ni göra vid nytt jobb .? Kommer att tjäna mer än idag därav att jag inte önskar jämka hela året
Hur tror ni en ny arbetsgivare ser på det ?

Jag ska byta jobb i feb till en ny tjänst och tänkte jämka fram till halvåret i alla fall. .Men det känns lite nervöst att jämka vid ny tjänst vill ju inte att nya arbetsgivaren ska undra en massa
Skullle behöva jämka t om april i alla fall hur skulle ni göra vid nytt jobb .? Kommer att tjäna mer än idag därav att jag inte önskar jämka hela året
Inget konstigt att jämka. Görs av flera anledningar

Jämka gör en hög procent av alla som äger en bostad eller har större billån i sverige.

Inget konstigt alls. Man behöver dessutom bara lämna in sida 1 där beslutet står. Inte underlag till beslutet.

Jämka gör en hög procent av alla som äger en bostad eller har större billån i sverige.

Inget konstigt alls. Man behöver dessutom bara lämna in sida 1 där beslutet står. Inte underlag till beslutet.

Hur du får siffrorna till att en hög procent av de som äger sitt boende jämkar är en gåta.

En hög procent? Det är väl inte mer än någon enstaka procent. De allra flesta gör det inte och reglerar det med skatteåterbäring i stället.

Jo precis första sidan för detta gör mycket för mig

En hög procent? Det är väl inte mer än någon enstaka procent. De allra flesta gör det inte och reglerar det med skatteåterbäring i stället.
Jag jämkar aldrig hela året då jag inte vill få restskatt så jag fåt också skatteåterbäring.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp