Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

Det gäller det här året, har inte fått slutlig skatt än-enligt lönespecifikation tjänat 470000 betalat skatt ung.80000, skatten är 31%.470000×0,31=145700.Alltså jag borde betala 145700 men betalade 80000,jag är rädd att jag måste betala ytterligare 65000 minus ränteavdrag, det verkar mycket-det är det jag inte förstår

Det gäller det här året, har inte fått slutlig skatt än-enligt lönespecifikation tjänat 470000 betalat skatt ung.80000, skatten är 31%.470000×0,31=145700.Alltså jag borde betala 145700 men betalade 80000,jag är rädd att jag måste betala ytterligare 65000 minus ränteavdrag, det verkar mycket-det är det jag inte förstår
Det går inte att räkna så. Prova istället att använda Skatteverkets formulär

Du har annat som dras av automatiskt. Ta och kolla 2 saker vad betala din arbetsgivare in i skatt och vad fick du det ser du på skatteverkets hemsida sen nått år.
Sen kollar du förra årets slutskattebesked så räknar du ut vilken procent du faktiskt betala i skatt. Om du inte haft massa annat som påverkar din slutskatt mellan året och förra året så borde procent sattsen vara rätt lika.

Har du värdepapper? Avdrag för nått?
Fastigheter?

Eller har du bara godkänt din deklaration rätt av varje år?

Du har annat som dras av automatiskt. Ta och kolla 2 saker vad betala din arbetsgivare in i skatt och vad fick du det ser du på skatteverkets hemsida sen nått år.
Sen kollar du förra årets slutskattebesked så räknar du ut vilken procent du faktiskt betala i skatt. Om du inte haft massa annat som påverkar din slutskatt mellan året och förra året så borde procent sattsen vara rätt lika.

Har du värdepapper? Avdrag för nått?
Fastigheter?

Eller har du bara godkänt din deklaration rätt av varje år?
Bara godkänt, har ingenting att dra av men tack iaf.

Om jag gjorde sotem man ska skulle jag inte behöva denna fråga, skulle inte spela på nätet, skulle inte vara överskuldsatt, skulle inte...
Tur att det finns människor här som hjälper andra stödjer andra och förstår andra, du Sam tillhör inte dem så bespara mig dina kommentarer, vill inte ha nåt och göra med dig ännu mindre diskutera med dig!

Bara godkänt, har ingenting att dra av men tack iaf.
Jag menar att om du inte gjort det ökar chansen att din faktiska procentsats att betala i skatt förra året är ganska så likt årets.

Så kika på förra årets uppgifter om slutlig skatt och räkna ut procenten du betala.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp