- Meddelanden
- 2 075
- Mottagna reaktioner
- 2 320
- Poäng
- 1 497
Tycker den nya jämförelsen är bra, men jag saknar uppgift om vilket kredit upplysningsföretag de olika långivarna anlitar. När man läser runt här på forumet frågas det ofta om de använder Soliditet, Business Check, Creditssafe eller övriga. Vet inte om övriga på forumet vill veta det men är det fler än jag kanske det kan vara av intresse att få med det.
På vilket sätt skulle detta vara användbart?
Har läst om restriktioner man kan åka på vid för många förfrågningar hos upplysningsbolag, men det verkar inte vara något jätteproblem. Eller?
Glömde tillägga när det gäller kostnaden 0 kronor kan det ju vara bra att veta att det antingen gäller förstagångskunder eller o kronor om man betalar tillbaka inom 14 dagar som Trustbuddy eller O kronor om man betalar tillbaka inom 15 dagar som Vippi. Det kan ju stå under villkoren om inte det går att få med i topplistan.
Försöker köra 30 dagar om alternativet finns, så att allt ska bli så enkelt att jämföra som möjligt. Jag tror de flesta vill ha 30 dagars lån, 15 dagar är rätt kort. Men visst med Trustbuddy och Vippi missar man gratis infon