Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inse att det är slut

ja, men det är så jag ser det. Jag vill självklart kunna bo med min familj. Men har jag bara två valmöjligheter; stanna och låta dom drabbas, eller lämna och de inte behöver drabbas så finns det inget annat än att lämna.

Förstår inte ändå hur du tänker. Dom lär drabbas mycket mer psykiskt av att du lämnar dom. Jag tror knappast att deras värld kretsar kring pengar mer än att ha en närvarande förälder

ja, men det är så jag ser det. Jag vill självklart kunna bo med min familj. Men har jag bara två valmöjligheter; stanna och låta dom drabbas, eller lämna och de inte behöver drabbas så finns det inget annat än att lämna.

Lämna inte dina barn för att du har satt dig själv i skiten. Gör ALLT vad du kan istället! Själv din stolthet och gå och prata med skuldrådgivaren på kommunen. Börja där så kan den personen hjälpa dig med vilket steg du ska ta sedan. Gör allt! Ge inte bara upp och låt dina barn straffas genom att bli av med en förälder. Som sagt så betyder inte pengar något för dem. Ta ett första steg i rätt riktning så kanske du även kan hitta styrka att prata med din sambo och även ta med honom på samtal med någon som kan hjälpa er.

Förstår inte ändå hur du tänker. Dom lär drabbas mycket mer psykiskt av att du lämnar dom. Jag tror knappast att deras värld kretsar kring pengar mer än att ha en närvarande förälder
Ja det kan låta dumt. Men i och med att jag ändå inte kommer att få bo kvar den dagen det uppdagas så måste det väl ändå vara bättre att jag lämnar innan?! Då drabbas de inte! De ska väl få fortsätta med sina sporter, utrustningen lär de väl ta.

@Meningenmedlivet En fråga som kanske verkar lite ovidkommande, men, har du facebook? och i så fall, hur många har du på din vänlista där ungefär? (innan någon börjar skälla på mig, vänta till jag får förklara varför jag frågar/vill veta. Du behöver inte outa dig på något vis, du kan få avrunda antalet om du känner att det exakta antalet gör att någon skulle lyckas komma på vem du är)

Lars

@Meningenmedlivet En fråga som kanske verkar lite ovidkommande, men, har du facebook? och i så fall, hur många har du på din vänlista där ungefär? (innan någon börjar skälla på mig, vänta till jag får förklara varför jag frågar/vill veta. Du behöver inte outa dig på något vis, du kan få avrunda antalet om du känner att det exakta antalet gör att någon skulle lyckas komma på vem du är)

Lars
Hmm..? Jag har ingen aning. Kanske 300?

Hej, tittade och läste dina inlägg.. ville bara säga att jag kände som du innan jag berättade. Jag ville bort, ville inte att mina nära o kära skulle straffas och bli sårade för nåt jag gjort. Det var inte lätt att berätta. Och ledsna blev dom. Min man polisanmälde mig för lånen jag tagit i hans namn. Men jag är glad att ja inte gjorde nåt dumt utan tog skiten, lade fram förslag på lösning för att rädda vårt äktenskap, och framför allt, jag är en mamma till våra barn.
Visst barnen är utflugna, min man är en stor skit. Men jag har frid i mitt hjärta nu.
Att ens tänka på att beröva ett barns föräldrar för pengar.. nä de kommer att bli så ledsna och sårade livet ut!
Sitt upp på hästryggen och rid igenom detta. Det kommer gå fint! Jobbigt ett tag men sen kommer du uppskatta det lilla omkring dig.
Vi bytte brevlåda, har inte nyckel till den. Min man har tillgång till mitt BankID, bankkonton mm.
Jag går i kbt för shoppingberoende/depression.
Det finns en lösning på allt.
Styrkekram

Kan oxå säga att din sambo kan inte straffas för dina skulder. Det finns en lag som skyddar. Står boende och bil o dennes namn går det inte att mäta ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp