- Meddelanden
- 142
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 137
Okej, tack.Din släkting skulle alltså få kring 37% av det du betalar in.

Okej, tack.Din släkting skulle alltså få kring 37% av det du betalar in.

Bara för att man skiljs åt, så betyder det ju inte att man överger barnen.
Okej, tack.![]()
ja, men det är så jag ser det. Jag vill självklart kunna bo med min familj. Men har jag bara två valmöjligheter; stanna och låta dom drabbas, eller lämna och de inte behöver drabbas så finns det inget annat än att lämna.Skriver man "enda utvägen är nog att packa kappsäcken och lämna min familj", så låter det så :-(
ja, men det är så jag ser det. Jag vill självklart kunna bo med min familj. Men har jag bara två valmöjligheter; stanna och låta dom drabbas, eller lämna och de inte behöver drabbas så finns det inget annat än att lämna.
ja, men det är så jag ser det. Jag vill självklart kunna bo med min familj. Men har jag bara två valmöjligheter; stanna och låta dom drabbas, eller lämna och de inte behöver drabbas så finns det inget annat än att lämna.
Ja det kan låta dumt. Men i och med att jag ändå inte kommer att få bo kvar den dagen det uppdagas så måste det väl ändå vara bättre att jag lämnar innan?! Då drabbas de inte! De ska väl få fortsätta med sina sporter, utrustningen lär de väl ta.Förstår inte ändå hur du tänker. Dom lär drabbas mycket mer psykiskt av att du lämnar dom. Jag tror knappast att deras värld kretsar kring pengar mer än att ha en närvarande förälder
Hmm..? Jag har ingen aning. Kanske 300?@Meningenmedlivet En fråga som kanske verkar lite ovidkommande, men, har du facebook? och i så fall, hur många har du på din vänlista där ungefär? (innan någon börjar skälla på mig, vänta till jag får förklara varför jag frågar/vill veta. Du behöver inte outa dig på något vis, du kan få avrunda antalet om du känner att det exakta antalet gör att någon skulle lyckas komma på vem du är)
Lars