Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inlogg sergel inkasso

Ngn som pratat med dem? Går ej skicka medd eller var inte fått mina aviseringar på 3 avbet som jag har :/
Ja mycket märkligt detta , har ca 90 000 kr hos sergel idag, som du säger inga aviseringar och man kan inte logga in ! Däremot skickade dom in en skuld till föreläggande :)

Ja mycket märkligt detta , har ca 90 000 kr hos sergel idag, som du säger inga aviseringar och man kan inte logga in ! Däremot skickade dom in en skuld till föreläggande :)

jag hade 7 aviseringar från dom förra månaden med förfallo 25/11 betalar bara 5 av dom och dom andra två skrev jag meddelade om att jag saknade aviseringar. Har inte fått svar än!! Och det har inte kommit ngra att betala denna månaden än eller påminnelser / kopia på som jag bad om.

däremot har skulderna minskat och två ärenden avslutas pga fullbetalt.

Försökte Maila dom idag via mina sidor, men får felmeddelande.

Jag har 35 000 hos dom och ska betala in 6000 ungefär denna månad, om jag får ngra avsiseringar :p

Verkligen märkligt! De har inte meddelat Telia gällande ett inkassokrav som jag betalade för över en månad sedan, så nu har Telia stängt av mitt telefonabonnemang. Tror att Sergel har något stort problem med hela systemet.

Verkligen märkligt! De har inte meddelat Telia gällande ett inkassokrav som jag betalade för över en månad sedan, så nu har Telia stängt av mitt telefonabonnemang. Tror att Sergel har något stort problem med hela systemet.

Samma för mig har min mobil och bredband på samma faktura på comhem, fick en dyr mobilräkning så den gick till sergel och avbet plan, har betalt sedan i somras på den och följt planen (tjänstens har fungerat fel fritt tills nu) nu helt plötsligt tjänsterna avstängda och rapporterade som jag inte följt avbet hos sergel (till com hem som då har stängt av båda tjänsterna) . Står på Comhems sida att de Stänger av först om det går vidare längre än till inkasso.

Gissar att dom är stora problem med ALLT just nu, marginalen äger dom va?

Samma för mig har min mobil och bredband på samma faktura på comhem, fick en dyr mobilräkning så den gick till sergel och avbet plan, har betalt sedan i somras på den och följt planen (tjänstens har fungerat fel fritt tills nu) nu helt plötsligt tjänsterna avstängda och rapporterade som jag inte följt avbet hos sergel (till com hem som då har stängt av båda tjänsterna) . Står på Comhems sida att de Stänger av först om det går vidare längre än till inkasso.

Gissar att dom är stora problem med ALLT just nu, marginalen äger dom va?

Vad jobbigt att de har stängt av båda tjänsterna för dig. Jag är rädd att det inte hinner åtgärdas innan jul heller, då lär det ta en evighet innan det löser sig :(

Vad jobbigt att de har stängt av båda tjänsterna för dig. Jag är rädd att det inte hinner åtgärdas innan jul heller, då lär det ta en evighet innan det löser sig :(

absolut ingen fara, mobilabn är gratis pga av ngn förmån och tog den för att plocka ngra tusen via skrill i somras.

har jobblur och obegränsad surf så den går på fullfart och samtliga enheter hemma är uppkopplade på den

flyttade precis från koax till fiber med och comhem har sjuka leveranstider/svarstider (måste få en ny router) i kundtjänst pga av ngn konflikt med TV4.

Så Bingolotto blire på måndag endå

absolut ingen fara, mobilabn är gratis pga av ngn förmån och tog den för att plocka ngra tusen via skrill i somras.

har jobblur och obegränsad surf så den går på fullfart och samtliga enheter hemma är uppkopplade på den

flyttade precis från koax till fiber med och comhem har sjuka leveranstider/svarstider (måste få en ny router) i kundtjänst pga av ngn konflikt med TV4.

Så Bingolotto blire på måndag endå

Vad skönt att det inte är någon fara! För mig är det också lugnt, men blir irriterad på att det inte går att få tag i dem. Det lär säkert vara många andra som råkat ut för samma sak.

Någon här inne som fått avbetalningsplan hos sergel? Avser telia finance på 50k. Får inte upp alternativet att delbetala skulden på mina sidor...

Någon här inne som fått avbetalningsplan hos sergel? Avser telia finance på 50k. Får inte upp alternativet att delbetala skulden på mina sidor...
Absolut jag fick bra avbetalning på 1000 kr mån , tror skulden var på 40k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp