Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inlogg sergel inkasso

Fan vad dessa är värdelösa alltså. Jag har plats 103 i kön och deras hemsida verkar vara gjord av en 12-åring. USCH!!!!!
Vill fan bara få uppgifterna så att jag kan betala min räkning hur svårt ska det vara.

Vi har något specialnummer till de flesta större inkassobolagen. Sergels köer på det numret är sällan under en halvtimma, och då börjar man på plats 2..

Vi har något specialnummer till de flesta större inkassobolagen. Sergels köer på det numret är sällan under en halvtimma, och då börjar man på plats 2..

Vad fan sysslar dom med alltså? Anmärkningsvärt uselt!

Tycker faktiskt innan att dom varit riktigt bra och alltid svarat på Mail o så , men nu är det uselt faktiskt

Enligt uppgift uppgraderade de sitt system i slutet på november, därefter har det varit katastrof. Antar att de sliter med massa manuella rutiner just nu för att komma ikapp allt...

Enligt uppgift uppgraderade de sitt system i slutet på november, därefter har det varit katastrof. Antar att de sliter med massa manuella rutiner just nu för att komma ikapp allt...
Det stämmer , stod att sidan skulle ligga nere 5-6 dagar har jag för mig , men nu är vi inne i snart mitten på januari , eärr dåligt att inte fixat det på 2 månader kan jag tycka :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp