Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skusan nr 2

Vad händer med övriga anmärkningar / utslag när man får inledande? :) försvinner de också som skuldsaldot eller ligger de kvar ? :)

Vad händer med övriga anmärkningar / utslag när man får inledande? :) försvinner de också som skuldsaldot eller ligger de kvar ? :)
Allt ligger kvar under inledandet. Hur det är under beviljad skuldsanering kan jag dessvärre inte svara på. :)

Allt ligger kvar under inledandet. Hur det är under beviljad skuldsanering kan jag dessvärre inte svara på. :)
Tack! Är bara allmänt nyfiken, haha.
tänkte sen att de egentligen kvittar eftersom anmärkningar / utslag / skuldsaldo / historiskt saldo försvinner innan skuldsanering är klar iallafall :)

Jag fick inledande 26 mars, förslag med betalplan 7 maj och beslut 2 juli. Ingen motsatte sig, så håll ut. Vet att ovissheten tär mest.

Alla anmärkningar (om du menar betalanmärkningar) ligger kvar i tre år så bara för att man får skuldsanering så försvinner inte dessa. Anmärkningen om beslutad sanering ligger kvar i 5 år fr inledandedatum.

Jag fick inledande 26 mars, förslag med betalplan 7 maj och beslut 2 juli. Ingen motsatte sig, så håll ut. Vet att ovissheten tär mest.
Det gick ändå snabbt för dig! Skönt att ingen motsatte sig. Jag har så fruktansvärt många borgenärer att det nästan vore konstigt om ingen motsatte sig.

Det gick ändå snabbt för dig! Skönt att ingen motsatte sig. Jag har så fruktansvärt många borgenärer att det nästan vore konstigt om ingen motsatte sig.
Jag har också många. Över 50 ärenden fast vissa ligger hos samma inkassobolag förstås. Så det behöver inte vara kört för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp