Allt ligger kvar under inledandet. Hur det är under beviljad skuldsanering kan jag dessvärre inte svara på.Vad händer med övriga anmärkningar / utslag när man får inledande?försvinner de också som skuldsaldot eller ligger de kvar ?
![]()

Tack! Är bara allmänt nyfiken, haha.Allt ligger kvar under inledandet. Hur det är under beviljad skuldsanering kan jag dessvärre inte svara på.![]()

Ja, det blir man. Väntan är i det närmaste outhärdlig. Men - besked får du. Håll ut!Jag fick inledande i början på april tror jag. Förslag till betalplan slutet på juni. Man blir så orolig!
Alla anmärkningar (om du menar betalanmärkningar) ligger kvar i tre år så bara för att man får skuldsanering så försvinner inte dessa. Anmärkningen om beslutad sanering ligger kvar i 5 år fr inledandedatum.Vad händer med övriga anmärkningar / utslag när man får inledande?försvinner de också som skuldsaldot eller ligger de kvar ?
![]()
Det gick ändå snabbt för dig! Skönt att ingen motsatte sig. Jag har så fruktansvärt många borgenärer att det nästan vore konstigt om ingen motsatte sig.Jag fick inledande 26 mars, förslag med betalplan 7 maj och beslut 2 juli. Ingen motsatte sig, så håll ut. Vet att ovissheten tär mest.
Jag har också många. Över 50 ärenden fast vissa ligger hos samma inkassobolag förstås. Så det behöver inte vara kört för det.Det gick ändå snabbt för dig! Skönt att ingen motsatte sig. Jag har så fruktansvärt många borgenärer att det nästan vore konstigt om ingen motsatte sig.
Samma här!Jag har också många. Över 50 ärenden fast vissa ligger hos samma inkassobolag förstås. Så det behöver inte vara kört för det.
50 borgenärer?Jag har också många. Över 50 ärenden fast vissa ligger hos samma inkassobolag förstås. Så det behöver inte vara kört för det.