Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
någon som vet hur många som fått inledande som får avslag ? och vad den vanligate anledningen isåfall är ?

..att man får avslag efter inledande?

Det är nog att man inte varit ärlig fullt ut.

någon som vet hur många som fått inledande som får avslag ? och vad den vanligate anledningen isåfall är ?
Jag fick avslag efter inledande, de bedömde att jag skulle kunna betala inom överskådlig tid. Det är 3 år sedan nu.

Jag fick avslag efter inledande, de bedömde att jag skulle kunna betala inom överskådlig tid. Det är 3 år sedan nu.
Vad var det som framkom som inte framkommit innan du fick inledande som gjorde att insolvensbiten förändrades ?

Jag ansökte 4e april, fick inledande 9e augusti och har därefter inte hört ett ljud..

Vad var det som framkom som inte framkommit innan du fick inledande som gjorde att insolvensbiten förändrades ?
ja låter lite konstigt att du får inledande sedan ändrar dom beslutet, skickade du in korrekt uppgifter till dom ?

hmm låter riktigt konstigt ju, har du kontaktat dom ?
Nej.. har väl tänkt det ju är ca 2 månader kvar tills det gått 8 månader som ju handlingstiden är och att det är ”normalt” att jag inte hört något.. Men det kanske det inte är? Borde jag fått betalningsplan redan kanske? Hur är det för er andra?

Nej.. har väl tänkt det ju är ca 2 månader kvar tills det gått 8 månader som ju handlingstiden är och att det är ”normalt” att jag inte hört något.. Men det kanske det inte är? Borde jag fått betalningsplan redan kanske? Hur är det för er andra?
Det har bara gått två månader så nej. Alla borgenärer ska inkomma med dina skulder och därefter ska en betalplan upprättas och ibland kan det ta tid då vissa borgenärer är sega med att inkomma med sina uppgifter.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp