Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jag fick inledande för 1 månad sedan, då hade jag inget på inkasso eller kronofogden,

men nu får väl allt till inkasso först ??
va skulle hända om jag får nekat o jag låter alla mina lån gå till inkasso under tiden jag har inledande ?

jag fick inledande för 1 månad sedan, då hade jag inget på inkasso eller kronofogden,

men nu får väl allt till inkasso först ??
va skulle hända om jag får nekat o jag låter alla mina lån gå till inkasso under tiden jag har inledande ?
Då kan det bli löneutmätning om det hinner gå så långt. Skulderna tickar ju på iaf medans du har inledande.

ok tack, men jag fick en kopia på min ansökan och ja har skrivit in varenda kr rätt!

Jag fick inledande i oktober, hur långt tid tror folk här inne de tar innan allt är klart ?

jag räknar tyvärr rätt iskallt med att jag får,

MEN har inte haft något hos inkasso eller kronofogden, äger även en lägenhet , äger en bil men som min mamma står på, kommer även få en saftig skatteåterbärning , 70-80 tusen.

behöver ja va orolig ?
Det är man alltid innan det är klart. Meddela handläggaren att du får en saftig återbäring, kan bli problem om det drar ut på tiden .

Jag fick inledande i oktober, hur långt tid tror folk här inne de tar innan allt är klart ?

jag räknar tyvärr rätt iskallt med att jag får,

MEN har inte haft något hos inkasso eller kronofogden, äger även en lägenhet , äger en bil men som min mamma står på, kommer även få en saftig skatteåterbärning , 70-80 tusen.

behöver ja va orolig ?

Beror på övervärde I lägenheten bland annat.

Men du börjar väl betala alla redan nu ? Med tanke du har fått inledande?
Förhoppningsvis betalar hen inte nu om betalplanen börjar i april nästa år. Då förväntas hen börja betala i april nästa år.

Fyra veckor sedan förslag på betalplan skickades ut till borgenärerna, inte hört nåt än.
Förslag på skuldsanering bör det vara, det kan ta månader innan alla är degivna

Tråd låst. Trådskaparen har antagligen fått svar på sin fråga. Skapa en ny tråd vid ytterligare diskussioner eller frågor. Kopiera in eller länka till denna tråd som referens om det behövs.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp