Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej

Jag tog mitt sista lån som även gick åt spel , exakt för ett år sedan, jag sökte sedan första gången i December. fick som väntat avslag.. sedan sökte jag igen i Maj och för 3 dagar sedan fick jag inledande.

jag skulle säga att du bör söka och sedan se vad dom säger, säger dom att det är för nära inpå så vet du att det bara är det.
Okej, så ett år sen och du fick åtminstone inledande nu. Låter ju hoppfullt. Hur stora är skulderna och hur stor är inkomsten? För mig handlar det om runt 750000:- och dom skulle kunna dra som allra mest 12000:- i månaden om jag går upp till heltid samt jämkar. Enligt KFMs prognos så kommer skulderna då bara att öka.

Våndas! Verkar inte bättre än att jag kommer få vänta över helgen med att få besked om jag får inledande eller inte ☹️

Våndas! Verkar inte bättre än att jag kommer få vänta över helgen med att få besked om jag får inledande eller inte ☹️
även om man får inledande är man ändå orolig...

Hej! Fick inledande i början av September och idag förslag om betalplan.

Som jag förstår så skickas förslaget nu ut till borgenärer? Men man är ju alltid nervös, är chansen större nu att det går igenom efter inledandet eller skickas förslag alltid ut om man fått inledande och att eventuellt avslag kan komma efter det?

Hoppas ju såklart att det ska gå vägen men vågar inte tro det bästa. Ingen anledning egentligen men tänker väl ofta det värsta.

Som jag förstår så skickas förslaget nu ut till borgenärer? Men man är ju alltid nervös, är chansen större nu att det går igenom efter inledandet eller skickas förslag alltid ut om man fått inledande och att eventuellt avslag kan komma efter det?

Hoppas ju såklart att det ska gå vägen men vågar inte tro det bästa. Ingen anledning egentligen men tänker väl ofta det värsta.
så tolkar jag det också.. men sjukt att det tar sådan tid.

hehe nää kör på likadant, tänker det värsta

Hur ser det ut för dig, stora skulder?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp